måndag, maj 29, 2006

Sista chansen...

2 hostande pojkar ligger i sina sängar inne i sitt
sovrum,den ena sussandes sött,den andre ligger med
en leksakstidning och kryssar för sista gången i år
i sina födelsedagsönskningar,sista chansen ikväll;)



Trött mamma sitter och skriver några sista rader på
datorn för att sen kravla sig i säng.
Jobbat natt,sen myspysfikat med Linda gumman,alltid
lika trevligt:)
Hem och hämta kottar,i ösregn.
Börja städa bilen... sen kom så klart lite ösregn.
In med dammsugaren i bilen, jaga rätt på trollen
och in och äta lite mat istället.
Sen på med ytterkläder,förse barnen med varsinn
leksakscross och försöka fortsätta med erövringen
av min bil igen.
Grundlig invändig rengöring,dit med lastgallret där
bak,polera all plast eller vad det är och dammsuga
eländet,det är ju snart dags för mig att köra själv;)
Man kan ju alltid hoppas och peppa sig själv iaf!
Haha

Huset som jag städade skinande blankt igår innan jag
for till jobb,ja läs körde,i ösregn,med 2 stenskott
i rutan och låångt sprickor och slut på spolarvätskan,
har vi lyckats röra till rätt rejält...
(Tid att fixa rutan är bokad till fredag 7.30)
Köket iaf,fruktansvärt snabbt det blir stökigt!!
Förstår inte detta...:(
Får ta en storrengöring igen imorrn,för imorrn fyller
ju storgull år och det väntas en massa dagbarn på
kalajs här kl14:)

Nej,nu är jag fruktansvärt trött,ska pussa min 4åring
som ännu ej somnat pga stor förväntan inför morgondagen,
sen gå ner och slå in det sista paketet,gömma dem under
min stora säng och SEN krypa ner och sooooooova!

1 Comments:

At tisdag, maj 30, 2006 8:03:00 fm, Anonymous Anonym said...

Stort grattis till storkillen på födelsedagen.

 

Skicka en kommentar

<< Home