lördag, juli 29, 2006

En slående likhet

Den här killen längtar.
Toklängtar.
Han skall sova med skor och boll,visa sina fotbollssaker
för alla och prova sina kläder minst en gång om dagen för
att se så de ej är urvuxna.



Igår när vi kom hem från Vickies kalajs som var jättetrevligt
så väntade en inkräktare på oss i sovrummet.
Läbbigt.
Ursäkta bildkvaliten,mörkt i rummet och jag ville ju
ej gå för nära och eländet rörde sig ju hela tiden,burr

Imorse hade vi en till i ett hörn av rummet.
Svårt att inte få in dem då man måste ha alla fönster
öppna hela tiden för att ej dö av värmeslag eller syrebrist.
Ouff.
Jaja.


Idag kommer mor hem så jag blir av med bilen:(
Attans.
Pärlan har ju gått finfint omän lite skakigt över 130.
Skodan måste ju rastas lite.


Jag såg igår videon till Nelly Furtados låt Maneater och
var gång slår mig likheten mellan henne och Elaine från
Seinfield.
Främst dansstilen...
Jämför så kan ni ej missa;)
Eller... jag kan ej va själv om att se det...

3 Comments:

At lördag, juli 29, 2006 9:45:00 em, Anonymous Anonym said...

Hihi, va söt han är i sin fotbolls-outfit. :) Jonathan har oxå nya strumpor, skydd osv. Nya skor måste han visst ha me, börjar bli för små. ;) Fy bubblan för spindlar. *ryser* Massa massa kramar

 
At söndag, juli 30, 2006 12:35:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hej gullungar. Nu e jag hemma igen 10 fantastiska dagar m ljuvliga bad, glada skratt, god mat o dryck, härliga vänner...
Vilka underbara bilder! Jag blir så lycklig när jag ser hur ni har det i sommarvärmen o vet att imorgon får jag krama om er. Pusselikramar

 
At söndag, juli 30, 2006 10:59:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej hopp!
Jag ska kolla in din länk sen! Håller på att packa för fullt. Ska åka iväg några dagar, ska bli skönt med lite "luftombyte".
Hoppas allt är bara bra med dig!

Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home