måndag, juli 31, 2006

Första semesterdagen avklarad

Helgen har flutit på utan allt för många eller stora
incidenter.
Oron inför sambons semester som alltid brukar innebära
lite kaos i början innan vi anpassat oss har hittills
visat sig vara obefogat......


Nyss hemkomna från ännu ett kalas,idag var det Ellis
Vivia som fyllde 3 år:)
Ja för det är HANS Vivia poängerar han ofta.
Letar han efter henne så är det:
"Var är min Vivia?"
Söttrollet mitt:)


Hmm,ngr bilder lär jag ej få upp här på ett tag antagligen.
Sambon tror det är minnet som bråkar.
Jaa datorns då,jag är klok som en uggla tro inget annat!;)


Jo hem från kalaset kom vi,men endast med en son!
Den andra blev kvar.
Och det var kanske lite välbehövligt.
Lillgull behöver nog lite gos.
Han har varit ett riktigt frö på sistonne,och vi har bara
skällt på hnm för jämnan känns det som och det är väl då
man skall älska dem mest,när de är som jäkligast?;)
Mmm,så ikväll e vi bara lillgulls och han är såå lycklig!
...även om han gärna hade sovit i Vivias säng då när
Ollie fick stanna kvar hos Vivias storebror.


Lite välbehövt regn har kommit,jag har alltså hunnit med
att städa inomhus!
Röja tvättstugan och hela nedervåningen medans jag satte
alla 3 pojkarna mina på att städa i lekrummet.


Inte mkt annat har skett,jag har nu 4 dgr ledighet kvar
denna veckan,sen 5 nästa och då hoppas vi kunna ta en liten
tripp till Smålands skogarna och hälsa på far min,hans
snälla fru och mina älskade och saknade katter,numera deras
små kelgrisar:)


Imorrn skall jag till LA och fika med Jenniegumman,hon jobbar,
livet är underligt.
Från att vara hemmamammor i såå många år och kunna hitta på
saker hela tiden när vi orkade ta bussen till varandra så jobbar
nu Jennie hela dagarna och jag har körkort,hehe
Vi blir nog vuxna med en dag;)


Det var nog alles,händer ej så mkt nu och sambon tjatar dessutom
från sovrummet att jag skall komma in o se film med hnm och
lillgos och joo det borde jag ju,ta vara på lite mys med minikillen:)
...och så vidare mkt bloggning är ju svårt att utföra utan att
kunna lägga upp bilder....
Mutter och morr:(

3 Comments:

At tisdag, augusti 01, 2006 2:23:00 fm, Anonymous Anonym said...

Saknar dig mitt hjärta! Här e de turbulens både på jobb å hemma... men men, min rastaman kommer imorgon å lär väl lugna ner grannsämjan om man säger så. har mkt att berätta sen när vi ses igen...
Pussar till hela familjen!

 
At tisdag, augusti 01, 2006 4:41:00 em, Blogger Annsen said...

Hej

Jag har inte varit vid datorn på länge för sist blev jag så arg på min blogg. Har också försökt lägga upp bilder på min blogg och när det inte har funkat har den tyvärr fått bli tom. Men min dator är också jobbig och seg numera. Här annars allat bra och nu har det kommit lite nytt i min blogg ialla fall

 
At onsdag, augusti 02, 2006 11:47:00 fm, Blogger Sandi said...

Hallå i stugan, hoppas allt e bra idag!
Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home