tisdag, augusti 22, 2006

Jag och min lilla näsa;)

Hahaha,nu har jag gjort det igen!
*fniss*
Lagt min egentligen ganska så stora näsa där den
inte borde vara!;)
Men jag är ej direkt känd för att ha världens längsta
stubin eller vara suuperdiplomatisk;)
Jag kan bli ilsk!


Jag anser mig inte på ngt sätt vara förmer än andra.
Inte att jag är intressantare på ngt sätt.
Skriver min blog för att det är skönt att ösa ur sig
sina tankar och för att familj långt bort skall se vad
vi hitta på och lära känna mina gull lite bättre,nu när
denna möjlighet finns:)
En blog är ju till för alla att kunna skriva sina tankar
och åsikter i och jag tycker det är jättekul att läsa
andras sidor,få en inblick i andras vardag-nutidens
motsvarighet till pensionärer bakom gardinen;)


Men vad jag inte riktigt gillar är missunsamma människor.
Folk som tror sig vara bättre än andra och då klagar på
dem och kallar dem otrevligheter utan att veta ngt om dem!

Folk som kan säga till en vän som köpt en ny bil att huh,
varför köpte du en sådan eller klagar på andras val i livet.
Skvaller.
Låt folk sköta sitt!


Jag står upp till mina vänner till 120%,de vet dom.
Jag har inte för inte haft folk boende hos mig i månader
och förlöst en väninna i bilen;)
Men ajg är ej bättre än andra,det säger jag ej,jag anser
att man ska bemöta andra som man vill bli bemött själv,det
har alltid min mor sagt.
Så är jag uppfostrad.
Jag vet att mina vänner skulle och har gjort detsamma för
mig,undantaget det där med forlossning i bilen då,mina små
troll är segstartade små rackare;)


Men en blog är ju egentligen ett underbart sätt att lära
känna andra människor på!!
Och att få lära känna andra,ha vänner det anser jag ju vara
ett privilegie!


Men så där jag nyss lade min näsa...
I mitt förra inlägg fick jag ett svar från min allra äldsta
nära o väldigt älskade vän där hon hade blivit påhoppad och
kallad bimbo,saken i sig är egentligen oerhört komiskt då
hon är den minst bimbo lika person jag känner och dessutom
skriver på ett sätt om saker jag är väldigt imponerad av!
Personen som hoppade på däremot...hehehe
Ja som hon skrev "så kan man bara konstatera att som man
känner sig själv känner man andra"
Hehe
Asch jag ska ej sänka mig så lågt så jag gör likadant och
klagar på andra men jag kommer säkert få lite sura comments
här på bloggen då jag lade min näsa just i hennes gästbok!
*fniss*
Jaja,jag booorde inte!!:)


Idag är jag bara hemma en sväng innan nästa jobbetur väntar
i natt,hunnit tvätta ngn maskin,göra Pannacotta och myst
med mina små gull:)
Dagen flyter på även i en tråkig småbarns mammas liv;)

3 Comments:

At tisdag, augusti 22, 2006 10:35:00 em, Anonymous Anonym said...

Mej får du då ingen sur comment av, haha. Tycker du är en helt underbar människa! *gilla massa* Kramkramkram

 
At tisdag, augusti 22, 2006 10:40:00 em, Anonymous Anonym said...

tack mitt hjärta! älskar dig de vet du!

 
At onsdag, augusti 23, 2006 7:59:00 em, Anonymous Anonym said...

Tjingeling... systeryster här. nog är du duktig på att lägga näsan i blöt iallafall när det gäller mig. hahaha...pussilikramar på dig hjärtat.

 

Skicka en kommentar

<< Home