lördag, augusti 19, 2006

LIBERATOR

Efter att ha tassat omkring på nedanvåningen i 2timmar
och städat i mitt kaos vaknade äntligen familjen så
man kunde smyga upp och låtsas sova och sen överraskande
nog;) få paket!!!:)
En jättefin jeanskjol,en snygg tröja och ett fint linne
fick man minsann!
Inte illa att fylla 29;)


Jodå visst blev det Liberator igår!!!:D
En UNDERBAR konsert!
Såå länge sen man såg dem,studsade till dem sjöng som en tok!:)
Dock en miss,saknade Lindahjärtat som blev tvungen
att jobba,typiskt:(
Du skulle varit där gumman!!
Men Ollie o jag studsade på!:)

Musik är bra för små kottar.
De behöver kultur!:)


Njaa ni får ta det för vad det är,hehe
Fotar fortfarande med mobilen och har ingen möjlighet
att zooma,redigera eller klippa bilderna;)
Men detta är iaf Liberator,lovar;)


En studsig lycklig mamma o storgull:)



Innan dess på dagen så hann jag med allt planerat,ja
förutom städningen eftersom pappan tryckte in ett
trevligt biobesök för kottarna ville se katten Gustaf 2.
Oväntade små äventyr för barnen kommer alltid före!:)
En mycket rolig film tyckte gullen!






Jenniegumman o jag hade en jättemysig dag på ikea o
Malmö City;)
Hittade alldeles för mkt vi kunde ha shoppat men eftersom
vi är vuxna nu,(iaf jag är gammal)båda har körkort o allt så
la vi band på oss o fortsatte drömma bara:)
Kändes som vi knyckt ngn bil o var på rymmen,det var ju
första gången vi var ute o susade själva!
...bara väntade oss o bli knackade på axeln av ngn polis
i inburade,hehe
Men icke!
Handlade underbara glas o annat trevligt inför denna
kalasfyllda helg,så här kommer bli så fint:)

Nu väntar rätt no4 på mig,3 avklarade:)
Så så här ser menyn ut ikv:
Förrätt 1: Getostfylld Serano skinka med ruccola sallad.
Förrätt 2: Kall gurksoppa med räktopping i dundersnygg glas,hihi
Huvudrätt: Ja ngt kött o potatis... Lammracken var slut:(
Efterrätt1: Kanelkokt äpple,med grekisk yoghurt,honung och nötter.
Efterrätt2: Cheesecake med jordgubbar

Vårt första lilla partaj utan kottar ngnsin!!!
Ska bli skoj,men ooh så saknade älsklingarna kommer va!

4 Comments:

At lördag, augusti 19, 2006 5:04:00 em, Anonymous Anonym said...

Är du duktig i matlagning gumman? :) Jag hatar att stå i köket hihi. ;) Kramar

 
At lördag, augusti 19, 2006 5:21:00 em, Blogger Mindi said...

Men åh fyller du år???
Hipp hipp hurraaaaaaaaaaaaaa för dig! Stort grattis från mig!

Jätte fina kort!

Stor kram
M I N D I

 
At söndag, augusti 20, 2006 12:05:00 fm, Anonymous Anonym said...

Jättestort GRATTIS!! Alltid nice med födelsedagar. Särskilt ens egen... Men OJ vilken meny! Väldigt imponerad! Här är det mannen som står för matlagningen. Nog kan jag om jag vill men det tar tid. Så det har blivit att han gör vardagsmaten o jag gör lite festligare o komplicerade saker -när jag känner för det. Ungefär lika många gånger på ett år som man har fingrar... Högst. Men det ska bli ändring på det, när vi flyttar till huset o jag får ett kök att trivas i. Är det tänkt iaf. Hrm. Hoppas att det blir så :)

Fotona på den hungriga dinosaurien o på den gröna diskborsten (som faktiskt matchar gräset väldigt bra...) var underbara! Skrattade så mkt att sambon blev nyfiken. Han tyckte oxå att de var väldigt roliga!

Hoppas att du nu har en riktigt trevlig kväll med massor av gott vin o mycket fniss!

Kram

 
At söndag, augusti 20, 2006 5:25:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tjena Hjärtat ;)
Läget nu? Har magontet släppt?
Antar att ni har full rulle nu med La Familia och allt :)
Hoppas att allt går bra och att du får många fler fina paketer!
Tack för igår! En oförglömlig kväll!!

KraaaaaaaaaaaameN!!

 

Skicka en kommentar

<< Home