måndag, augusti 21, 2006

OJOJ vilken kalashelg!:)

Idag får det bli en mysmåndag.
Iaf i några timmar innan jag måste bege mig till jobb.
Segt är allt av förklarliga skäl efter denna helgen,hehe.

Låg lääänge och mös med lillgos i sängen i morse.
Pappan o storgull ville icke vakna.
Han låg och gnuggade sig i ögonen och ville inte riktigt
tro att det var morgon...
Minisonen hittade lite sömn i sitt öga,hmm,visste ej vart
han skulle göra av det så han stoppade det i näsan,likabra.


Helgen har varit jättekul!!!
Lördagen var supermysig,precis så bra som planerat och
lite till kan man säga,hahahaa
Jag hade väldigt kul iaf och fick så fina presenter,TACK!!:)
Det mesta får nog censureras där men kan lägga upp ngr snälla
bilder jag tog med mobilen,jag låter bilderna tala för sig
själv,men många många många skratt blev det den kvällen!;)






Maten blev faktiskt lyckad,visst,jag är ingen superkock så
en hel del fel gjorde jag ju såklart;)
Men på det hela tror jag allt gick ner iaf.
Alla 5 rätter hanns med men sen var vi MÄTTA,huh!:)
Uppesittar kväll till efter 2tiden för trötta småbarnsföräldrar
det är lite av ett rekord här,hehe.
Men var faktiskt väldigt kul att kunna sitta ner hela kvällen
och slippa jaga kottar o fixa o dona.


Söndagen var aningens mindre pigg;)
Men efter lång vila fick jag ihop middag till familjen och
vi hade jättemysigt där med:)
Fick så fina presenter!!


Har haft en jättekul helg,oförglömlig!:)

4 Comments:

At måndag, augusti 21, 2006 10:07:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej min dotter har fått våran dator lagad så att jag kan se vad ni gör och hur ni mår ha det så bra vi hörs.

 
At måndag, augusti 21, 2006 10:25:00 em, Anonymous Anonym said...

Oj hjälp gumman. Glömde juh gratta. GRATTIS i efterskott!!!!! Du var jättefin på korten. :) Massa kramar

 
At måndag, augusti 21, 2006 10:38:00 em, Anonymous Anonym said...

www.steffis.blogg.se
Denna bruttan läste min blogg å lämnade nån sur kommentar där hon kallade mig bimbo. Läs hennes blogg så kan man bara konstatera att som man känner sig själv känner man andra, moahahaha.

Fruktansvärt roande.

Hoppas allt e bra me dig efter jobbet mitt hjärta, chattade lite me din sambo på msn å han lovade att kika på min dator, jag hade nästan glömt bort den själv. Inte bra att vänja sig vid denna slitna burken ju *s*
Kramelipussar!

 
At lördag, augusti 26, 2006 10:44:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag måste bara få tacka för den goda maten och trevliga samvaron.
Tyvärr sågs vi ju inte så mycket mer.
Dom är så goa dina gull.
Jag hoppas Momme mår bättre hälsa henne från mig.
Kramar

 

Skicka en kommentar

<< Home