onsdag, augusti 16, 2006

Oliver Ibrahimovic!! ...eller ngt;)

Ojojoj så häftigt han tyckte det var!:)
Stencool e vår son!!
Hehe

Sååå kul att se hnm,han gick verkligen in för det!
Bäst var han i mål.
Släppte in inte en enda boll.
Kastade sig hit o dit som ett proffs;)
Lite har nog träningen med grannpojkarna ändå gett!


Först fick han hjälpa tränaren med bollarna,vi var ju
där lite tidigt,bara vi och några killar.


Lite teknikspel:)


Ellis han hittade sin Maja från dagis där eftersom hennes
storebror tränar i samma lag som Ollie.
De lirade lite boll,drack vatten och kelade med en bebis
de hittade där:)



Innan träningen så laddade de med närings och energirik
mat från Sibylla;)
Jag var uppe och fogade kakel i vårt badrum och bad pappan
fixa mat...
Lillgull fick en dinosarie i sin meny som självklart också
skulle få pommes.
Den hade ju redan ketchup i munnen som Ellis sa!!
(Sån där rödmålad tunga som många leksaker har;)


(Allt fotas ju fortfarande med mobilen tyvärr,alla
de bilder jag fotat med kameran kan ej laddas in på
denna gamla datorn så ursäkta kvaliteten)




Upptäckte här på kvällskvisten att jag blivit utmanad också,
så jag får lägga in den här:)
1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Hemmamor,OH så mkt arbete det är och så hårt det kan va!;)
Datasupporter
Dispatcher
Personlig assistent

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Peter Pan
Ciderhusreglerna
Alla Astrid Lindgren filmer
Ice Age filmerna,ej eget val då...men bra är dom

3) Fyra städer jag har bott i:
Puh,städer,jag e ju skogsbo! Men byar då:
Ankarsrum
Vimmerby
Nässjö
Malmö

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Ab Fab
Greys Anatomy
Animal Cops Houston
Cityakuten

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Semesterort som har sån där barnklubb
Vart som helst som barnen och jag kan få utforska
kulturen,jag e svältfödd på sånt!

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.aftonbladet.se
www.expressen.se
www.alltforforaldrar.se
www.vt.se


7) Fyra favoriträtter:
Gezpatcho
Falafel;)
Simrishamnsgatans frukost
Sallad


8) Fyra ställen där jag trivs:
Ankarsrum
Vilken svampskog som helst
Ngnstans man får dansa salsa
Vart än mina barn och mina kära är:)


9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
Jennie,Sandi,Linda o Annsen:)


Lämna gärna en rad under comments när ni
varit här och läst så blir jag glad,TACK!:)

2 Comments:

At torsdag, augusti 17, 2006 1:52:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hihi, visste väl att du skulle va snabb att svara!
Kuligt, kuligt... Grey's anatomy var de ju jag satt å försökte komma på men inte mindes!
Pussar!

 
At fredag, augusti 18, 2006 5:06:00 em, Blogger Annsen said...

Hej,
Nu var det längesen jag var inne och läste här. Så nu har jag uppdaterat mig lite. Var var inte inne på High Chaparall förrän på lördagen. Vi sov nämligen över den lite mindre trivsamma campingen.

Ha det bra.

 

Skicka en kommentar

<< Home