torsdag, september 28, 2006

Väntans tider

Sitter och gör massa onödigt i väntan på att svärfar
ska komma susandes så vi kan göra ett nytt försök med
bilen idag,så spännande juh!

Fogningen tar emot,mest tidsmessigt.
Det är stökigt,kladdigt,skitigt och tar en himla massa
tid som jag har svårt att få ihop.
Hinner ej mkt på den timme jag vanligtvis äter frukost
så då blev det lite sånt här:


Så busted!!
Detta tänkte jag ju aldrig erkänna...



You Are A Romantic Realist



You tend to be grounded when it comes to romance.

Sure, you can fall hard... but only for someone you've gotten to know.

And once you're in love, you can be a total romantic goofball...

But you'd never admit it to your friends!





40?
Hmm...
Nog för att jag SNART är det men ändå...
Jag har ju förvisso bott hemifrån halva livet och
hunnit med en del,både trevligt och mindre trevligt.



You've Experienced 68% of Life



You have all of the life experience that most adults will ever get.

And unless you're already in your 40s, you're probably wise beyond your years.




Skunk?!!
Ameeeen



You Were a Skunk



You carry yourself with sensuality and a flowing energy.

You have a great reputation, and you follow your own (good) advice.




Efter biläventyret så kommer jag ha 2timmar på mig.
Känns surt,ej som jag kommer hinna.
Stressande.
Men jag måste juh...
Sen skall jag hinna göra pannbiffar på den tiden också
till ikväll eftersom jag plockar med storgulls polare
hem också och då skall här va fint och maten förberedd.
AAAooouff!
Jag MÅSTE arbeta inatt!
No mercy!


Ps,varit och Cruisat nu,trevligt;) Ds

4 Comments:

At torsdag, september 28, 2006 2:30:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

Vad roligt att du kikade in hos mej och lämnade ett "avtryck". Det är alltid skoj med nya bekanta.

Vad GOTT med pannbiff! Nu blev jag hungrig.

Ha en fortsatt fin dag!

 
At torsdag, september 28, 2006 6:40:00 em, Blogger mintid said...

Tittar in o säger hej!
Hoppas att allt är bra med dig o bilen ;O)!

Trevlig helg!

 
At torsdag, september 28, 2006 7:06:00 em, Blogger Sandi said...

Hej vännen, har läst ikapp jättemycket nu, men orkar inte lämna något större avtryck efter mig då jag fått magsjuka igen..
2:a gången på en vecka.
Kul.
Hoppas ni har det bättre.
Kram

 
At torsdag, september 28, 2006 9:08:00 em, Anonymous Anonym said...

Puss & Kram :)

 

Skicka en kommentar

<< Home