torsdag, oktober 26, 2006

K-A-O-S

Haha
Japp!
Så är det här hemma nu,men ÅH vad kul alla barnen har haft:)
Och det är ju ändå det som räknas!

Idag tokstädade jag huset,även lekrummet som inte har
haft golvet synligt på evigheter tror jag.
Kunde ju ej baka bullar som planerat med mina svullna,
ömma fingrar så det blev en rejäl städning istället.

Sen kom Tina och Adelia punktligt vid 14 tiden.
Mellis och sen blev det ganska stillsam lek då lillgumsan
ej var på topp,även om mina söner gjorde sitt bästa för att
återställa (o)ordningen i lekrummet.
De åkte hem för lite vila vid 16tiden och då var det dags
att laga middag för nästa omgång gäster som skulle komma.
Hade varit kul om de orkat stanna men med tanke på hur pigga
de inte var och hur pigga de andra barnen faktiskt var så var
nog inte vila helt fel;)

Jennie + 4barn dök upp,Timea följde med som en liten bonus!:)
Sen har det röjts helt galet här!
Hehe
Men det har ej varit bråk,bara skratt i mängder så vi har
lungt suttit och sörplat te och pratat och försökt undvika
ljuden som ej låtit riktigt som önskat inifrån lekrummet.
Och jovisst är här kaos,madrasserna i nedre bädden på
våningssängen finns inte där mer...
Det är 2,kanske 3miljoner glaskulor på golvet i lekrummet
med omnejd,men vad gör det när mamman har tid att städa
imorgon och trollen haft så kul!

Bara se själva hur underbara gullen är!!!!:)
Det är glädje det!

Kycklingrytan
,gick hem hos nästan alla;)


Det här är deras helt egna idé,fantasifulla kottar:)


Kvällens stjärna!!



Den där stormen verkar komma och gå lite,har inte riktigt
tagit fäste men det skulle väl bli lite blåsigt här under
natten,bör kanske stänga sovrumsfönstrena,lite iaf.
Hoppas den är snäll mot markägarna iår,huh.


Ang min nya tjusiga frisyr så har jag numera "lugg" på
vänstra sidan av mitt hår liksom,ovanför örat typ.
Syns ej så mkt när mitt hår bara är alldeles för tråkigt
och helt hopplöst ändå;)

1 Comments:

At fredag, oktober 27, 2006 7:58:00 fm, Blogger Unknown said...

Åhh du har musikaliska barn :)

Vad roligt de ser ut att ha..

Ja det där med att se golvet i lekrummet..det gör man inte ofta :)

Ha en trevlig helg

 

Skicka en kommentar

<< Home