måndag, januari 29, 2007

Fel fel fel

Jaha,och varför är det bara små kryss o rutorna där
bilder tydligt syntes igår?!
Vad har jag nu gjort för fel?!!
...måndagar:(

Och VART är mina gubbar över?!!
Vart är allt tjusigt som Jenny fixat till?!
Inga länkar, ingenting?!!
ÅH så sur jag blev helt plötsligt,den här dagen
har minsann bjudit på både den ena och andra
mindre trevliga överaskningen...

Tur att jag mår så himskans bra ändå då!;)
För vem kan göra annat när solen skiner och man
är hemma i dagsljus med sina älskade små gull!:)

2 Comments:

At måndag, januari 29, 2007 4:31:00 em, Blogger Mindi said...

ohhhh det var verkligen länge sedan säger hon som har haft en riktig data och blogg svacka. :(

Jag hoppas att du inte har glömt bort mig? ;)

Är allt bra med dig och familjen och den sötaste vovven? :)

Stor kram

 
At måndag, januari 29, 2007 5:10:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

inne o säger hej!
hmm.. knasigt m din sida :o(
hoppas att det går att hitta igen! :o)

Kramen gumsan!

 

Skicka en kommentar

<< Home