tisdag, januari 30, 2007

Förvirrat svammel

Men åååååååååååh!!!
Detta kräver sin svordom,
Herrejävlar!
Och nu skall man behöva sitta en hel vecka och
vänta på att det skall bli tisdag igen!!
Jag är ju alldeles snyftig och har suttit som
på nålar en hel timme,men åååååh!!

Vilket avsnitt...
Ojojojojoj!


Nu måste jag gå och lägga mig också,men vem kan
sova efter ngt sånt här?!
Natten gav mig en den sömn jag så väl behövde,
alldeles för sent kom jag i säng,och inte gick det
att komma till ro då heller när man har lille Snörvel
i sängen som bökar rundor,ner under täcket,upp och
ligga på kudden,fara iväg igen...
Han väsnas mkt med den lilla näsan.
Ett tag trodde jag han blivit vuxen för han hoppade
minsann ner på golvet och lade sig på den bädd vi
gjort iordning till hnm men som han förkastar då han
också vill sova i sängen som de andra pojkarna.

Mamman hade ju ej gjort det smidigt för sig heller:

4,5timmar sömn blev det inatt.
Efter det fick jag besked om att min kollega är sjuk
och det blev en lååång arbetsdag för mig.
Stackars mina små gull.

Fick ett mms från sambon igår också.

Han meddelade att kalingarna var för små,han hade råkat
packa ner lillgulls,de hade samma färg;)
Osis;)


Igår råkade lillgull vifta med ngt som snuddade storgulls
huvud som meddelade att han minsann fått "hjärnskapning"!
Jo det är sant,det är så passande för hnm;)

Storgull frågade även om man kunde vara kär i ngn som
var äldre,självklart svarade mamman,kärlek har ingen
ålder eller begränsning,det är ngt man ej kan styra
över bara vårda när den ges den lycklige.
Han berättade då att han hade blivit kär i granntösen,
hon är 15:)
Lillgull deklarerade glatt och högt att han minsann är
kär i både sin Vivia och Lovali!
Hehe

Ikväll blev gullen nattade av mormodern som susat ut
för att hämta kottarna lite tidigare,de älskar det:)


nu har mamman svamlat klart,mina tankar är ej här,
jag har ej lämnat Danny och Burke,hjärtat har ej slutat
så trippelslag,jag kommer ha huvudvärk i en hel vecka
tills jag får veta hur det går och tårarna är såå nära
att svämma över redan nu,jag är en mjukis.
Världen behöver mer kärlek,helt klart.

Suss gott ni underbara!

8 Comments:

At tisdag, januari 30, 2007 10:31:00 em, Anonymous Anonym said...

Vilket avsnitt! D hade dom fått ihop bra & vilken trevlig kväll vi haft, trots att jag åkte hem till min soffungerande TV5. Hoppas du sover lite bättre inatt.
Pusselikramar Bzzzzz

 
At onsdag, januari 31, 2007 7:16:00 fm, Blogger Kim da Costa said...

GA måste vara den bästa serien någonsin.
Hur förvarar du alla dina foton? Du backuppar väl? Jag missade att göra det en gång i tiden och allt försvann. Nu är det nya tag..

 
At onsdag, januari 31, 2007 9:55:00 fm, Blogger Magnus Levin said...

4½ timmer skojar man inte med, det är på gränsen till att vara för lite när man skall jobba. Tyvärr så har jag också en tendens att inte heller komma i säng så det brukar bli 5-5½ bara per natt. Igår hade jag också tränat sent så då är man uppe i varv ett bra tag.

N är fortfarande hostig och L var uppbokad i veckan, såg att du fick jobba mer denna veckan än planerat så det får bli en annan vecka.

Angående bullarna så får L bekräfta detta men jag tror att hon gjorde en vanlig kanelbulledeg och istället för att ha i smör/kanel så bredde hon på Philadelphia och rivet limeskal

 
At onsdag, januari 31, 2007 11:17:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hejsan

Visst var GA bra, läste på aftonbladet att Burke har fått sparken från serien så detta var nog hans avslut. Han var tydligen en bråkstake på inspelningen haha. Gillar att läsa här inne hos dig för du skriver så bra.

 
At onsdag, januari 31, 2007 12:03:00 em, Anonymous Anonym said...

Visst behöver världen mer kärlek, vi jobbar ju på att sprida den =)

Försökte lägga in en comment redan igår men det funkade inte, ska se om det går bättre nu'rå.

Ska berätta det lilla som finns att berätta för dig sen. Inget särskilt ju, mer en insikt som jag kommit fram till ...

Bara looove, alltid

 
At onsdag, januari 31, 2007 12:06:00 em, Anonymous Anonym said...

Så sant så att världen behöver mer kärlek.. Därför e det sådan otrolig tur att det finns sådana människor som Du! :)

Lite småskoj att gubben din tog kalsonger som var några stl försmå! *S* Han få skaffa andra i rätt stl kanske?! Annars så lär det ev bli prob att få fler kottar i framtiden o så riskerar han att få så pipig o gäll röst! ;)

Det verkar bättre med dagssömnen idag hos min Lillprins.. *skönt* Var kanske ngn tillfällig oro, händer såå mkt i utv nu o ibland begriper han inte att han egentligen e TRÖTT! :)

På tal om utv..
Storsessan min börjar bli just stor! Ef skolan idag ska hon & två kompisar ta bussen in t Växjö för att fira en av kompisarna.. Dom ska bowla o äta på restaurang/pastabar! *iiiiiiiiiih* Det går alldeles för snabbt nu.. Stanna tiden o plocka fram "inte bliva stur pillerna" omedelbums! ;)

Kramar i massor!

 
At onsdag, januari 31, 2007 2:21:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hej snäckan!
Ja usch! satt och hoppades att hon INTE skulle klippa!! klipp inte klipp inte!!! Men jomenvisst!....
Satt med tårar i ögonen och så kollar Håkan på mig och ja... Äsch lägg av fick jag höra *S*

Ses snart!!

KRAMEN!!

 
At onsdag, januari 31, 2007 2:48:00 em, Anonymous Anonym said...

åå jag missade gray´s så jag får minsann vänta enda tills på söndag för att kunna se programmet. hmmff...

 

Skicka en kommentar

<< Home