onsdag, februari 21, 2007

I väntan på magsjukan

Återigen förbannar jag måndagens kaxighet!!:(

Men först, vad gör man om man är hemma med
världens sötaste och underbaraste pojkar som
man bara älskar så mkt så man fortfarande inte
kan sluta gå in i deras rum om kvällarna,tända
lampan och bara sitta och se på hur fina de är?!
Jo man försöker fota de små gullungarna för att
dokumentera och kunna minnas detta härliga den
dagen de har hunnit bli stora skrikiga och bråkiga
tonåringar som tycker att mamma och pappa är pest.

Så det gjorde jag ett försök till att göra idag!:)
Men som alltid med trollen så blir det som det blir...
Jag är ingen fotograf,har ej den kameran jag önskar
och trots att alla lampor vi hade står och lyser på
gullen på dessa bilderna blev ej ljuset bättre än så här:
Elliot


Oliver och Nelson


Alla 3 ligisterna:



Och så på bara Nelson;)


Rena fotomodellen juh!;)


Det var dagens aktivitet.
Detta är bara några av de 63 bilder jag tog,
ngn kanske skall förstoras men ingen av dessa då;)
Redan innan klagade storgull på att han hade ont
i magen och låg nerbäddad men han piggnade till
och var med på några bilder men direkt efter så
går han och lägger sig i sängen... börjar gnälla...
och det är bara att springa in på toaletten med
hnm för idag är det tydligen hans dag att må dåligt:(
Han har bara kräkts den gången men vi får se.
Lite bra att man inte hade skjutsat iväg dem till
dagis/dagmamma iaf!

Så även denna gången slapp jag ta beslutet själv
om jag skulle vara hemma en dag till,så är det ju
ibland man får inte alltid bestämma själv,eller
kan inte alltid göra det heller...

6 Comments:

At onsdag, februari 21, 2007 11:47:00 fm, Anonymous Anonym said...

Det ar inte ofta man far bestamma helst sjalv... ;)

Och som vanligt har du ett gang fina bilder. Me like!

Hur gar det med godispasen? Har den vunnit kampen an? *s*

 
At onsdag, februari 21, 2007 1:27:00 em, Anonymous Anonym said...

Jättefina foton! Trist me dessa sjukdomar hit & dit alltså. :( Jisses så stor Nelson blivit. :D Massa kramar

 
At onsdag, februari 21, 2007 2:04:00 em, Anonymous Anonym said...

härligt med bilder :-)
jag fick hem 5 st förstoringar idag, de skall scrappas tänkte jag :-)
väntar bara in inspiration
men den lyser med sin frånvaro
*kraaaam*
jenny

 
At onsdag, februari 21, 2007 2:57:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej!
Va kul att du hitta till min sida, och kul att du gissa, bara å hålla koll för titt som tätt kör jag gissa bilden och då kan man vinna att bli photoshopad :)
Eller så beställer du ;)
Hit kommer jag i alla fall flera gånger och hälsar på :)
Ha en fin fin dag!
Kram!

 
At torsdag, februari 22, 2007 3:09:00 fm, Anonymous Anonym said...

Bra foton som vanligt, men bäst var ändå "Oliver och Nelson" tycker jag:)

 
At torsdag, februari 22, 2007 8:59:00 em, Anonymous Anonym said...

Kanonfina bilder kan man få en förstoring på alla barnbarnen tro?
Pusselikramar bzzz

 

Skicka en kommentar

<< Home