fredag, februari 23, 2007

Stackars stackars barn

Oojojoj så mör jag är idag...

Idag trodde jag verkligen att jag skulle kunna gå
till jobb och även få gå ut med mina arbetskamrater
och äta och ha trevligt ikväll!
Jag hade sett så mkt fram emot det!
Men inte:(

Strax efter 12 slaget inatt vaknade jag av enormt
magknip och bosatte mig i badrummet.
Men hinken i knät...
Mysigt.
Sova fick jag göra på badrumsmattan med handdukt över
för jag kunde inte ta mig ngnstans direkt.
Fy fasiken en sån natt!!
Jag tycker iaf synd om mig!!:(

Sambon gör det inte,han tyckte jag var gnällig,sen åkte
han på det själv!
Så nu ligger han och jag har fått masa upp mitt dunkande
huvud och skakande kropp ur sängen för att iaf ta på
barnen kläder,de går fortfarande i pyjamas...
Smörgåsar i sängen har de fått,vilket de tycker är jätte
jättemysigt för de har legat där och sett film och myst
med sina utslagna föräldrar i stort sett hela dagen.
Duktiga små troll:)



Så nu sitter jag här och provar om jag överhuvud
taget klarar av att sitta,barnen har skött sig jättefint
men jag tycker så synd om dem:(
Men vet inte riktigt vad jag skall klara av att göra med
dem,än så länge är prata jobbigt,hahahaa,vad jag är ynklig;)

Så denna veckan blev ganska så snopen,en arbetsdag!
Tisdag hemma för liten son med feber och mkt hosta.
Onsdag hemma med stor kräkande son.
Torsdag insnöade!
Och idag... urk:(

Så det är där vi befinner oss,inte långt ifrån badrummet,
när vi hellre hade kunnat vara i pulkabacken och njuta
av att vi faktiskt har rejält med snö eller gjort ngt
annat trevligt.
Jaja,det blir som sagt sällan som man planerar:(

9 Comments:

At fredag, februari 23, 2007 4:00:00 em, Anonymous Anonym said...

Räknar du också kalorier? *s*

Skämt åsido, hoppas ni kryar på er, och att helgen blir frisk!

 
At fredag, februari 23, 2007 6:35:00 em, Anonymous Anonym said...

Åhh va synd d e om dig o kottarna, tur att dom har varit såå snälla idag. Dom vet nog hur hemskt d e å ha magflunsa. Krya på er nu så vi kan ses på söndag.
Pusselikramar bzzz

 
At fredag, februari 23, 2007 10:40:00 em, Anonymous Anonym said...

Hualigen gumman. Krya på dej/er!!! Kramar i massor!

 
At lördag, februari 24, 2007 7:56:00 fm, Blogger netha said...

Usch jag borde skicka en massa kramar, men vet inte om jag egentligen vill det, för maginfluensa avskyr jag.
Stackars Er och stackars gubben din, han måtte vara sjuk. ;-)
Hoppas ni snart kryar på Er.
Kramar med huvudet bortvänt. :-)

 
At lördag, februari 24, 2007 10:59:00 fm, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Uscha då :(
Krya på er snart!

KrameN!

 
At lördag, februari 24, 2007 12:26:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

Huvva era stackare!!! Jag hoppas det går över snabbt och att ni får en skön helg!

Kram från Eva

 
At lördag, februari 24, 2007 2:48:00 em, Anonymous Anonym said...

Hur gåår det?
*letar oroligt*

Krya på er!

 
At lördag, februari 24, 2007 5:54:00 em, Anonymous Anonym said...

tänk det blir aldrig som man tänkt sig, stackare! kramar från oss till er

 
At lördag, februari 24, 2007 6:31:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej! Stackare :( Lider med er! Hoppas det är lite bättre idag. Ha det så bra ni kan i helgen! Kram / MAria

 

Skicka en kommentar

<< Home