måndag, februari 26, 2007

Tadaa!!:D

ÄNTLIGEN är letandet över!
Alla bekymmer om vad jag skall ha,hur jag skall få
tag i den och när jag skall ha tid att provköra den,
jag med min bananhjärna gällande bilar...
Nu har jag den här hemma,min "nya" bil och jag är
sååå nöjd:)

Vägra vara vågad är mitt nya ledord;)
Varför byta bil när man MÅSTE,har pengar och kanske
kunde tycka det vore roligt med ngt nytt?
Nejdå,jag måste erkänna att i just bilfallet är jag
en kyckling.
Jag tyckte om min skruttiga Volvo.
Så jag köpte en till.
Fast annan färg:)
...ett år nyare också, och som sagt jag är NÖJD!:)

Jag har verkligen haft ångest kring detta med att
jag måste köpa ny bil.
Jag kan verkligen inget om bilar!
Men nu är det över.

Denna bilen är rena lyxåket också,den har stolsvärme,
cd spelare som jag tror funkar men jag har ej hunnit
testa,och framför allt,en fungerande blinkers så jag
slipper sitta där med pinnen och vifta!;)
Som om inte det räckte så är det större motor,halvskinn,
färddator och massa andra skojiga knappar som jag inte
har hunnit testa än:)
Mkt mkt trevligt!

Så,här har ni mitt vrålåk!:
Den är MIN!:)

12 Comments:

At måndag, februari 26, 2007 9:36:00 em, Anonymous Anonym said...

Den e så tjusig så, gumman :)

 
At måndag, februari 26, 2007 9:57:00 em, Anonymous Anonym said...

Oh, lovely!
Den ser ut som att den skulle kunna köra till en och annan fika/lunch *s*

Har lite körigt imorgon snäckan, hur ser resten av veckan ut?

Pussar och kramar i mängder!

 
At måndag, februari 26, 2007 10:00:00 em, Anonymous Anonym said...

Det var en fin bil lycka till nu och kör försiktigt!!!!!!!!!!!

Pappa

 
At måndag, februari 26, 2007 11:32:00 em, Blogger Fia said...

Den ser ju jättefin ut!! Nu har jag varit och kollat på den webbsidan du gav mig länken till..
Se mitt svar på din fråga på min sida. Kollade du mina hundar då du hälsade på? Kram!

 
At måndag, februari 26, 2007 11:35:00 em, Anonymous Anonym said...

Jättefiin gullet!! Instämmer med pappa, kör försiktigt!!!!!
Ses imorgon pusselikramar bzzzz

 
At tisdag, februari 27, 2007 5:45:00 fm, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Snygg gumsan!
Hihi den får vi susa rundor i *ler* Det är silver som gäller i våra familjer nu på bilfronten minsann ;o)
Mne det är bra för på dem syns skiten minst!! :oD hehe

Nu är dte snart dags för jobbet... Är orolig för Måns, han bara kräker upp all mat :o(

KRAMEN!

 
At tisdag, februari 27, 2007 10:12:00 fm, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej!

Tack för oreden om nin FINA familj!! Oj en bil till att bekymmrasöver ;) Skojar bara HÄRLIGT med en bli. Volvo är BÄST!!! Har alltid haft det. Även om vi för tillfället har 2 opel Zafira hehe. Kram / Maria

 
At tisdag, februari 27, 2007 10:44:00 fm, Blogger netha said...

Härligt med en ny bil.
Idag tog storflickan körkort minsann, och jag skall till Varberg snart för att köra intesivt i 2 veckor, så sen skall jag med köpa bil, kuligt. :-)
Alltid skönt när de där lite större köpen är gjorda.
Kramisbananis och jag säger som din mor och far, kör försiktigt!

 
At tisdag, februari 27, 2007 1:32:00 em, Anonymous Anonym said...

Sicket uppköp. :)

*vill också ha en egen bil* ;)

 
At tisdag, februari 27, 2007 7:40:00 em, Anonymous Anonym said...

den där är säker och fin. :) kör nu försiktigt vännen och kram på dig.

 
At onsdag, februari 28, 2007 12:16:00 fm, Anonymous Anonym said...

Bilen ser jättefin ut.
Nu har jag suttit här och kört igenom hela feb.
Tittat mycket på bilder Kanske inte läst allt.
Jag blev ju lite efter när vi flyttade o så har sambons dator gått sönder så vi delar på min nu igen.
Men jag är så tacksam att du vill dela med dig utav din vardag till oss alla som läser denna sida.
Man ser hur trollen växer o ibland bild på hela fam. Men framför allt ditt härliga sätt att skriva o berätta jag njuter av läsningen varje gång. Tänker har han gjort nåt hyss ja det är alltid lika kul att läsa . Har du aldrig funderat på att skriva barnböker jag tror du skulle göra det bra.
Kramiz

 
At onsdag, februari 28, 2007 3:24:00 fm, Anonymous Anonym said...

Tjenis. Ville bara säga att jag inte glömt att blogga. Men min hårddisk pajade och jag hade ju precis skaffat nya bloggen och en ny mail... Så... Gahaha!! Jag hann inte lära mig lösenorden till bloggen eller den nya mailen!! Körde ju alltid med att webbläsaren skulle komma igåg inloggningen istället. Tänkte skriva ner lösenorden någon dag, men så kraschade hela hårddisken. :/

Så nu vet jag inte hur jag ska komma in i bloggen. Jag kommer ju inte in i mailen heller, och för att wordpress ska svara på supportmail krävs det att man skickar mail från den adress man reggat bloggen på. Gahh! Jag är helt utlåst....

Måste fixa det på nåt sätt. Sorry för ett långt invecklat mess, men det blir så när man inte kan blogga! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home