tisdag, mars 20, 2007

Evighetsgöra

Eftersom vi har sovmorgon idag så gjorde jag ännu ett
försök att få alla 3 ligisterna bra på SAMMA foto.
Det är ett evighetsjobb.

Jag har en hel massa belysning på,den starka lampan
vi har när vi renoverar,klätt sönerna lite bättre och
fixat frillorna så gott det går och sen är det mest
att hålla tummarna...
För ngn fotograf är jag då inte.
Och inte har jag hittat ngn fotograf här på lagom
avstånd som tar bra foton utan att typ hela min lilla
lön går åt heller,då hade jag gladeligen lämnat de 3
där och tagit mig en kopp kaffe och fått finfina bilder
i handen sen,men icke.
Så jag kämpar.
Och kämpar.
Och så blir det ändå ungefär så här...
NÅGON ser livrädd ut.
Någon annan tycker det ser bra ut med pussmunn.


Någon har tröttnat på att le och ngn annan försöker
få den lille sure gladare med pussar.



Någon har helt klart tröttnat och sitter och ser ut
som ett litet åskmoln.



Så NEJ mormor,ngt bra foto på din födelsedag blir det
nog inte denna gången heller...

9 Comments:

At tisdag, mars 20, 2007 5:06:00 em, Blogger Fia said...

Jag tycker du är en duktig fotograf, så det så! Dina killar är ju bara föööör sööööta! Kramis!

 
At tisdag, mars 20, 2007 5:24:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag tycker du e en jääättebra fotograf och dina motiv är de fiiiinaste mest underbara gossar som finns!!! Jag blir så varm i hjärtat när jag ser dem och hur ni kämpar på och resultatet ar helt fantastiskt!! Precis som de är, helt perfekta!!
Pusselikramar Bzzzzzz

 
At tisdag, mars 20, 2007 10:00:00 em, Anonymous Anonym said...

Det är ju dessa kort som är de bästa ju!
Uppställda, tillgjorda kort på barn och hundar är inget att ha. ;)

 
At tisdag, mars 20, 2007 11:19:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej igen är nu hemma från semestern som var jätteskön.
Jag tycker verkligen du fått till
grymma kort det är ju precis som dom är. Härliga barn o en gosig vovve.
Han ser verkligen ut som ett åskmoln, riktigt tjurig,kanon.
Kramiz

 
At onsdag, mars 21, 2007 11:01:00 fm, Blogger netha said...

Fniss, undrar om man fpr till det perfekta kortet på barnen om de är fler än ett. Jag försöker ofta och tar då en 50-60 bilder, kanske får jag ett som är OK på alla, men suck detta är svårt. :-)
Fast jag gillar ju dessa kaoskort, det visar ju livet i barnen. :-)
Kramis

 
At onsdag, mars 21, 2007 10:15:00 em, Anonymous Anonym said...

Haha! Nelson börjar mer och mer formas till en sån där "Thug"! Större för varje dag som går blir han också.

 
At torsdag, mars 22, 2007 8:25:00 fm, Blogger Nisse said...

Ha ha vilka söta bilder... De ser ju för goa ut allihop.

 
At torsdag, mars 22, 2007 10:17:00 em, Anonymous Anonym said...

Sååå fina pojkar!!!

 
At fredag, mars 23, 2007 11:11:00 fm, Anonymous Anonym said...

Underbara kort juh!! Speciellt det översta!!!

kram på dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home