måndag, mars 19, 2007

Summering av dagens sökningar

Hittills idag har folk som sökt på dessa sökningar
hamnat hos mig:

Det vanliga som sker några ggr per dag:
*ila fångar dagen. ...det GÅR att lägga till sidan som
favorit om så önskar så slipper ni söka var dag,bara
högerklicka på sidan, välj "lägg till i favoriter";)

*Strumplästen.

*Hata snö.

*Sagoslottet Center Syd.

*Jordgubbskruka.

*Manligt och kvinnligt.

*Barfota våren.

För att snabbt summera detta så verkar det av de flesta
posterna att dömma att det är fler som längtar till våren,
fler som vill ut i trädgården och fixa och dona och fler
som är trötta på snö och nu bra önskar sol:)

2 Comments:

At måndag, mars 19, 2007 6:39:00 em, Anonymous Anonym said...

Haha. Jag har också varje dag ett flertal som söker på Myra, Myras eller Myras Mysterier.
Kommer de inte ihååååg adressen!? ;)

Annars hade du riktigt 'normala' sökord idag. Man har ju sett en del. *s*

 
At måndag, mars 19, 2007 11:09:00 em, Anonymous Anonym said...

ja jag menar det nu, ingen mer snö! jag trodde jag skulle börja gråta när det blev en mindre snöstorm ute. kram & god natt

 

Skicka en kommentar

<< Home