tisdag, mars 20, 2007

Vansinne

12 plusgrader och vi har snöstorm utanför?!
VEM har bestämt att det får vara så?!
Galet galet...

Vad som också är galet är att jag suttit med luggen
över halva ansiktet hela dagen,den går ej att få upp
längre.
Jag träffade min kära frisör senast i söndags och då
var minsann inte luggen för lång,hur kan den bli det
på bara en dag?!
Så snälla Frida Frisör,förbarma dig över oss!!
Hela familjen då...
Vi åker gladeligen upp till Hbg då jag vet att det är
svårt att ta oss allihopa sådär,bara säg när!!

Liiite komiskt är det allt?!;)

2 Comments:

At onsdag, mars 21, 2007 8:03:00 fm, Blogger Kim da Costa said...

Ta fram dina glammigaste hårspännen! :)

 
At onsdag, mars 21, 2007 11:07:00 fm, Blogger netha said...

Ja fy tusan för snö nu när det skall vara vår, jorden skall spritta, fåglarna kvittra och alla människor skall vara lyckliga.
Igår var jag hos frisören och klippte gossarna, och lillebror fick grön färg i håret, han tyckte med det korta håret rakt upp, att han såg ut som en sommaräng. :-)
Idag är det med vårdagsjämning och då skall det minsann vara slut på snön.
Kramis

 

Skicka en kommentar

<< Home