fredag, april 06, 2007

Ellis och hans kärlek:)

Imorse bytte jag barn,jag gör det ibland och
det glädjer alla inblandade:)
Åker och lämnar ett barn,hämtar ett annat på
samma plats,hur smidigt som helst!

Storgull ringde tidigt idag för att han ville
leka med sin polare Casper.
Lillhjärtat mitt ville leka med sin Vivia så
storgull räckte över luren till lillebror som
bestämde med sin Vivia att de skulle leka här
idag,samtalet avslutade han med:
"Puss puss, love you!"
Till sin kärlek-Vivia.

De är så självklara de där två!
Leker hur bra som helst!
Men så har de ju också lekt sedan de föddes,ofta.
Så här kommer lite underbara bilder på de små
getingarna som vi INTE hade färgkoordinerat innan
lekdags;)









Breakdance;)




9 Comments:

At fredag, april 06, 2007 6:22:00 em, Anonymous Anonym said...

sikka sötisar....*fniss*

 
At fredag, april 06, 2007 6:46:00 em, Anonymous Anonym said...

Vilka sötnosar! :)

 
At lördag, april 07, 2007 1:11:00 em, Blogger Mindi said...

Men gullisar då!!!! :)

Jag hoppas att du och din söta familj får en alldeles underbar påsk!

Stor varm påskkram
M I N D I

 
At söndag, april 08, 2007 10:23:00 fm, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hihi kan bara säga att våra barn är de absolut sötaste och underbaraste som finns på denna jord *ler*

Tack för helgen som är gumsan!

KRAM KRAM KRAM i massor :o)

 
At söndag, april 08, 2007 9:43:00 em, Anonymous Anonym said...

Byta barn är perfekt. Det brukar jag också försöka göra. :)

Härliga bilder.

 
At måndag, april 09, 2007 12:00:00 em, Anonymous Anonym said...

men åh, vilka underbara bilder på två sötnosar. jag hoppas helgen varit fin, kram.

 
At tisdag, april 10, 2007 9:22:00 em, Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

Vilka sötisar!

Kram från mej

 
At onsdag, april 11, 2007 12:13:00 em, Blogger Kim da Costa said...

Tack, det är fint med mig. Men hektiskt.
Väldigt glada bilder i detta inlägg. :)

 
At onsdag, april 11, 2007 8:10:00 em, Anonymous Anonym said...

Ja tänk om man ändå hade hälften av den energin som barnen har - vad mycket roligare det skulle vara då tror jag...

 

Skicka en kommentar

<< Home