torsdag, april 12, 2007

Upponer

Snälla säg inget!
Inte ett ljud!
Jag vill ej höra:(
Nämn inte om det var bra eller dåligt tack.
Inte ens det...

21:19 igår somnade jag framför Greys Anatomy som jag
längtat såå mycket efter att få se!
GA är ju min vän och jag längtar så efter att få
återse den,var onsdag har vi vår dejt och nu slocknade
jag mitt i...
Skit också:(

Snuvig,svullen hals och feber i 2 dgr gjorde att jag tyckte
det var sååå skönt när jag äntligen kom i säng igår efter
en hektisk arbetsdag.
Kura ner sig under först sitt eget tunna täcke,sen dra över
sig mannens stora duntäcke och vips var jag borta!
Djupt i drömmarnas land och vaknade inte förrens eftertexterna
visades och programmet var slut:(
Usch så snopet.


Livet lullar på i sin vanliga lunk, förmiddag i växeln 5 timmar
och lära upp min vikarie, snabb lunch och upp på kontoret
3 timmar för att lära mig mitt nya jobb.
Huvudet snurrar.

Inte blir det lättare av att ej vara på topp men roligt är det:)

Snopen blev denna mamman igår eftermiddag också då hon anlände
till lillsonens dagis för att plocka upp hnm men fick beskedet
att han inte var där!
Nejdå.
De hade bytt dagis för en dag med ett annat dagis i området och
då jag ej hämtade på den vanliga avdelningen alls förra veckan
utan den sena så måste de missat att informera mig...
Käckt.
Bara att köra igenom hel området,samma väg man kommit,hämta
sonen på dagiset man passerat en halvtimme tidigare..
Hrmpff.

Men sådant är egentligen bagateller.
Livet och humöret just nu präglas mycket av lördagens händelse.
En händelse som påverkar många i min närhet och gör mig mycket
ledsen då jag tänker på hans nära som jag träffar ofta.
Fruktansvärt.
Man vill ha svar.
Livet får inte vara så...

Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du

2 Comments:

At torsdag, april 12, 2007 8:17:00 fm, Anonymous Anonym said...

Vid första tanken var det lite otäckt det där med att sonen inte var på dagis när du ska hämta honom. Men tur att han bara "bytt" dagis.

Usch, vad tragiskt det där var med lördagens händelse ! Så många frågor man ska ställa sig vid ett sådant tillfälle.

Hoppas att du känner dig bättre idag vännen !

Ha en fortsatt trevlig dag !

Kram Kram

 
At torsdag, april 12, 2007 4:16:00 em, Blogger Fia said...

Vet inte vad jag ska säga annat än STOOOR KRAAAAM! Hoppas alla får de svar som de så väl behöver och att det var en ren olyckshändelse.

 

Skicka en kommentar

<< Home