tisdag, juni 26, 2007

Det skall vara rättvist

Idag var det dags för minstingen min att följa med
till jobbet:)
Och jag måste säga att jag är så stolt!!
Att se på hnm är ren lycka, precis som de andra
pojkarna mina omän lite annorlunda.
Han har skött sig så bra så:)


Benet, 2 nallar, dammvippan och nappen är såklart med.
Och buren och hans filt.
Han kunde nästan flytta hit för gott;)


Han är så snäll så snäll så mitt minsta lilla
kärlekspaket och det har varit så mysigt att ha hnm med:)


Han går ingenstans, ligger här bredvid eller busar
lite ibland.
Inget skällande.
Följer mig lugnt dit jag går och sätter sig sen
bredvid mig och väntar på att jag skall bli klar.
Och endast 2 fisar än så länge.
Duktiga minstingen min:)

7 Comments:

At tisdag, juni 26, 2007 6:37:00 em, Anonymous Anonym said...

Du har ju all anledning i världen att vara stolt!
Inte alla som sköter sig så bra, inte. Och då var väl detta första dan!

PS: Han är så vansinnigt söt. :D

 
At tisdag, juni 26, 2007 11:27:00 em, Anonymous Anonym said...

Gu så söt han är. Jag förstår att det är skoj att ha honom med.

Han är ett riktigt charmtroll
kramiz

 
At onsdag, juni 27, 2007 12:18:00 em, Anonymous Anonym said...

Men guuu vad han e go!!

Så stolt han ser ut att ha fått följa med älskade matte (mamma enl Nelson *ler*) på jobb!

Hoppas han ska kunna följa med mååånga gånger gånger framöver..

Hoppas allt e väl!

Många STORA Kramar :)

 
At onsdag, juni 27, 2007 4:46:00 em, Blogger Fia said...

åååh...vad söööt han är!! Jag förstår att du är jättestolt öve honom! KRAM!

 
At onsdag, juni 27, 2007 10:27:00 em, Anonymous Anonym said...

Lycka är att ha så fina barn och barnbarn!!!
Pusselikramar Bzzzz

 
At onsdag, juni 27, 2007 10:58:00 em, Anonymous Anonym said...

Hihi sötisen. :)

 
At söndag, juli 08, 2007 10:32:00 fm, Blogger netha said...

Din hund är såå gullig så gullig, bara så du vet.

 

Skicka en kommentar

<< Home