söndag, augusti 19, 2007

19 augusti 1977

Dagen då jag för första gången öppnde mina blå
på Västerviks BB.
Även jag har varit pyttig:)

Här är jag 3dgr med mor min.


1vecka gammal, hemma.
Storsonen upplyste mig om att det gör inget mamma,
tjejer kan också ha blå kläder;)
Det var liksom inte så uppdelat på den tiden.



Idag firar jag med familjen, har redan fått däck
till bilen!!
Weeei, det behövde jag verkligen!
Svärfar, svärmor och sambons mormor gav mig dem.
Min crosstrainer fick jag ju för 2månader sen av
systran och mor min, lite 30års krisig får man vara,
haha.
Av kottar och man fick jag idag jättefint halsband
och armband från Pilgrim, även Pilgrim solglasögon.
Ett urtjusigt förkläde som det står Älskling på
och en champagneflaska med badbubblor och en grej
med träkulor på som man skall ha för att massera
ryggen, ja jag önskade mig ju massage;)
Från jobb har jag fått en jättefin blombukett!:)

Så det är väl läge att lägga av att krisa, jag ser
inte äldre ut än igår och istället bara njuta av
dagen;)

6 Comments:

At söndag, augusti 19, 2007 12:16:00 em, Blogger Paula said...

Greattis, grattis, grattis!!!!

Vilka toppen presenter!
Hur har det gått med Cross-trainern. Har också en, men den har INTE använts speciellt flitigt!

Kram på dig i massor
Paula

 
At söndag, augusti 19, 2007 7:37:00 em, Anonymous Anonym said...

Grattis grattis och åter grattis på stora dagen! Hoppas du har haft det riktigt mysigt idag?

Kramar i massor!

 
At måndag, augusti 20, 2007 10:27:00 fm, Anonymous Anonym said...

GRATTIS I EFTERSKOTT! kramar till världens finaste lejon.

 
At tisdag, augusti 21, 2007 1:58:00 em, Anonymous Anonym said...

Men fyy på mig! :(

Missade att gratta på stora dagen!! Stort, varmt o hjärtligt GRATTIS i efterskott!

30 e ju bara barnet,, Kom igen om fem år så kan vi tala "kris"! *S*

Ledsen jag varit så väldigt usel på att skriva kommentarer när jag har tittat förbi din blogg.. Har mått så väldigt dåligt. E o har varit en jäkla soppa med allt.. Kriser fram o tbx! Har däremot försökt hålla igång bloggen med ett "ytligt leende", i ett försök att låtsas att allt e bra! Dumt egentligen..

Nåväl.
Ska försöka bättra mig. I alla fall tills nästa storm! Fast förhoppningsvis ska den dröja.

Hoppas allt e väl med dig o dina killar.. Dom e så fina alla tre! :D

Alltid så härligt att titta föbi här. Alla fina bilder! *tack*

Grattis o Förlåt för att jag glömde.. KRAMAR!

 
At onsdag, augusti 22, 2007 8:55:00 fm, Anonymous Anonym said...

stort grattis i efterskott :-)

 
At måndag, augusti 27, 2007 7:21:00 em, Blogger netha said...

Ett alldeles för sent GRATTIS kommer här, välment dock.
Det är ju alltid kul med däck, hihihi.
Inte skall du vara krisig, jag borde vara det, men inte då, jag mår bra även fast jag blir äldre varje dag.
Massor med kramisar
hurra, hurra, hurra

 

Skicka en kommentar

<< Home