fredag, september 28, 2007

Block

Jag tänkte testa en sak med min blog.
Det händer mkt nu och jag har inte riktigt koll.

Tänkte därför spärra bloggen ett tag så får vi se.
De som är intresserade av att fortsätta läsa,mailar
mig på cecandersson@hotmail.com.
Men då får ni vara söta och kommentera lite oftare!
Japp.
Som regel.
3 besök utan kommentar och jag blockar er;)
Hahahaha
Jupp, så är det.

Sätter igång blocken i efermiddag el ikväll, får
se i mån av tid.

Vet ej om jag gör detta tillfälligt för bara några
veckor, eller månader, men just nu finns behovet av
att vara mer privat.

Men alla är såklart välkomna att läsa, min blog är ej
speciell på ngt sätt, tvärtom, jag vill bara ha koll
på VILKA som läser-därav önskemålet om att ni skriver
en kråka då och då.

Kramar på er!!

17 Comments:

At fredag, september 28, 2007 10:35:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hej Gumman!!

Jag hoppas VERKLIGEN att jag får följa dig o dina söners upptåg. Försöker kommentera så ofta jag bara hinner... Nu när man börjat jobbat o allt, så finns det knappt tid för datorn känns det som!

Men din sida är en av mina favvisar iaf!!!!

Ni är inte sugna på att åka till skattkammarön eller busfariken nån dag?

KramKram!!!

 
At fredag, september 28, 2007 12:05:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej hej tittar förbi för att önska dig en trevlig helg.
Ha det bra.
Kommer besöka dig flera gånger och därmed kommentera lite
Mvh Maria

 
At fredag, september 28, 2007 2:31:00 em, Anonymous Anonym said...

Det var en halv evighet sedan jag var här och hälsade på dig ser jag nu när jag får läsa ikapp mig på nästan flera veckor... hm... var tar tiden vägen kan man fråga sig.

Självklart förstår jag dig om att du vill låsa bloggen när man skriver lite mer privata saker. Och framför allt när många läser och sällan och kanske aldrig lämnar en kommentar.

Jag vill ju självklart fortsätta och läsa här hos dig, även om jag inte hinner komma hit varje dag, men självklart får du kommentarer varje gång jag är här... det lämnar jag alltid ändå.

Ha en underbar helg !

Kram Kram
Carina

 
At fredag, september 28, 2007 4:42:00 em, Blogger Fia said...

Considered yourself mailed!! För jag vill ju läsa och se vad som händer med dig och dina små troll, jue! Superduperbamsefredagskram!

 
At fredag, september 28, 2007 5:26:00 em, Anonymous Anonym said...

Lilla jag brukar ju göra mig 'hörd' alltemellanåt. Hoppas jag får fortsätta med det.

 
At fredag, september 28, 2007 6:43:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej!

Jag vill gärna läsa din blogg! Tråkigt att det är mycket nu :( Mailar dig bums!

Många kramar / MAria

 
At fredag, september 28, 2007 9:02:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej snäckan!
Jag läser och kommenterar när jag har tiden :o)
Ibland kommenterar jag, men så funkar inte mitt logg in för jag har glömt mitt lösen så då när allt försvinner orkar jag inte skriva om allt.... :S Ja, du känner mig...
Men jag vill gärna fortsätta läsa iallafall :o)

Kram kram kram!

 
At fredag, september 28, 2007 11:33:00 em, Blogger Paula said...

You've got mail baby!

Kram
Paula

 
At fredag, september 28, 2007 11:37:00 em, Anonymous Anonym said...

Det är klart jag vil läsa fast jag orkar kanske inte svara jämt. Det är kul att läsa om vad dom små trollen hitar på. Ja ja så små är dom ju inte längre.
Kramiz

 
At fredag, september 28, 2007 11:45:00 em, Anonymous Anonym said...

*en kråka* önskar dig en trevlig helg och du vet att jag sällan är här utan att lämna ett avtryck. kram på dig vännen!

 
At lördag, september 29, 2007 12:41:00 fm, Anonymous Anonym said...

Lessen att jag inte kommenterar varje gång gullet. Men vi pratas ju vid i telefonen så gott som varje dag å då kommenterar jag ju de du skriver om senare på bloggen!!!!
Pusselikramar bzzzzzzzzzzz

 
At lördag, september 29, 2007 12:24:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej sötnos!

Nu tycker jag att vi borde ses snart... kanske en lunch i veckan, har äntligen fått tillbaka min bil, wiiii.
Ska tentaplugga hela veckan men man måste ju äta, hihi, och skvallra lite.
Pussar å kramar

 
At lördag, september 29, 2007 3:59:00 em, Blogger Magnus Levin said...

nu är bi inloggade, nu kommr vi inte undan med att kommentera :-)

ha det bra!!

Noac (M)

 
At lördag, september 29, 2007 9:53:00 em, Blogger Fia said...

Åh jag kom in!! Vad kul.

Hm, nu när jag lämnat TVÅ kommentarer på ett av din inlägg, ger dig mig en frisläng lite senare då? ;P

Tack för din FINA kommentar på min blogg, du är väl för go iallafall!!
Bamsekram på dig gumman!

 
At söndag, september 30, 2007 1:04:00 fm, Blogger admin said...

Nu fick du mig att gnugga mina grå. Rejält.
Det tog ett tag, men sen kom jag ihåg mitt gamla lösen till google. Haha
Och det funkar. Det var ju en himla tur. :)

 
At söndag, september 30, 2007 8:52:00 fm, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Nu e jag här inne och har tom fixat nytt lösen för din skull gumsan haha

Kramen!
Nu ska jag fixa och dona... 1 år närmre 30 idag juh ;o)

 
At söndag, september 30, 2007 8:31:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag kunde komma in här:) Ska försöka skriva nåt varje gång jag e här!! Kramar

 

Skicka en kommentar

<< Home