måndag, oktober 01, 2007

Efterlysning

Herregud!!
Jag brukar ju fråga lillhjärtat mitt om vilken värld
han lever i men nu får jag ställa mig själv samma fråga...
Jag är helt väck.

Igår fyllde Lindavännen år och jag kom inte på det förrens
på eftermiddagen då jag hade henne i luren...
Hade smsat om helt vardagliga ting på dagen men jag hade
INTE haft en tanke på att gratulera henne!
Som jag skäms.

Usch, vart är jag på väg.
Allting i min lila värld bara snurrar nuför tiden och
tankar hoppar omkring för att det är så himla mkt och
ingenting tycks direkt funka.

Jag glömmer det ena och det andra och har inte full koll
på ngt längre.
Kaos på jobb med nya program, ångest för allt runtomkring
barnen och allt är liksom upponer.
Ingenting funkar.
Och jag som älskar kontroll.
Hahahahaa

Så skulle ngn hitta mitt huvud i en vrå ngnstans, dit det
kan ha trillat när jag tappade det, så hojta gärna till.



Glad att se att många gjort sig besväret att logga in här!:)
Ej tanken på att det skulle bli så svårt så man var tvungen
att bråka med ngt google konto, vet ej hur min far skall
komma in här, hade trott att det bara var ett lösen jag ex
kunde maila er, men men...
Jag får kanske göra en helt ny sida.
Men då skall man ta sig tiden till det också.

Massvis av kramar till er iaf!:)

6 Comments:

At måndag, oktober 01, 2007 1:47:00 em, Blogger Magnus Levin said...

du satte oss verkligen på prov med lösenordet till Blogger, det kom fram till slut i alla fall.

ha det bra
M

 
At måndag, oktober 01, 2007 4:36:00 em, Anonymous Anonym said...

Tack för inbjudan :)
Mvh Maria

 
At måndag, oktober 01, 2007 7:04:00 em, Blogger Sabina said...

Tack för inbjudan.. Glad att få fortsätta följa dig & dina fina kottar! :)

E mitt i matlagningen nu. Ville bara säga HEJ!! Tittar förbi o läser ikapp redigt snart.

Massa massa KRAMAR

 
At måndag, oktober 01, 2007 10:03:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej vännen!
Tack för inbjudan! I bland är det bara FÖR mycket runt omkring. Vad jobbar du med för nya program?
Skickar en stor kram / Maria

 
At måndag, oktober 01, 2007 10:38:00 em, Blogger Paula said...

Tack för inbjudan. Ta det nu lugnt lilla du så att tar ut dig allt för mycket och går in i den berömda väggen. Det låter som du börjar få en del symptom.

Massor med kramar till dig
Paula

 
At tisdag, oktober 02, 2007 7:17:00 fm, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hej gumsan!
Tack för igår! Supertrevligt och massa fina kläder, dock blev det bara en tröja till Liv för mig denna gången, resten av det fina har jag juh redan.. och Liv hade så skoj!! Så mysigt med en tjejkväll! Det får vi ha fler snart tycker jag!! :o)
Krya på dig nu så ses vi i helgen! :o)

Kram kram kram!!

 

Skicka en kommentar

<< Home