tisdag, oktober 23, 2007

Himmel och det som är allra underst...

Här kommer bilderna från vår mysiga lördag:)

Busfabriken var stort och jättekul!
Här skjuter vi lite på varann med mjuka skumgummibollar:


Och mamman fick en riktigt bra träff i planeten på Lindan;)


Mat blev det med, mkt uppskattat:)


Sen for vi lite överallt där i gångarna, allesammans
och hade det så mysigt vi bara kunde.
Jag var väl lite småseg men gick ej o jämföra med
tidigare i veckan så det gick ok.
"Baksmällan" kom dagen efter då jag var totalt kass.


















En riktigt riktigt mysig dag!!:)
Kottarna hade det underbart:)
Dit vill jag snart igen så fort huvudet tillåter...


Nu börjar det verkligen bli höst, så här söta var mina
söner i mångdags när jag körde dem till dagis/skola innan
jobb:)

Idag har storhjärtat tom fått inviga sin nya vinterjacka
för att det var ju alldeles frostigt och kallt ute när
han skulle cykla iväg till skolan!

Själv då, jag är lite trött på att gnälla...
Men jo jag är sjukskriven denna veckan.
Känns inte bra på ngt sätt.
Jag vill vara på mitt trevliga arbete.
Jag kan inte läsa, inte se på tv, inte sitta här
egentligen mer än ca 15min i taget max innan huvudet
bultar och högerögat håller på o trilla ut.
Känns ungefär som om man har en strumpsticka rakt
igenom högra ögat ut i nacken där i fästet liksom.
2 vansinnigt ömma punkter.
Ljus funkar liksom inte alls.
Jag kan bara ligga hela dagarna i mitt mörka, kalla rum
och lyssna på ljudböcker...
Mår illa gör jag nästan konstan och äter ej så mkt heller.
Vill inte ens tänka på mat.
Inte ens godis är jag sugen på, det ni...
Skit är det.
Men nya prover togs hos Dr idag, vi får se vad de visar.
Jag vill liksom inte ens vara här känns det som...

Konstigt har livet blivit.

8 Comments:

At tisdag, oktober 23, 2007 6:09:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Ja, det var en skojig lördag minsann hihi. Typiskt bara att det gjorde dig värre på söndagen sen :o( Fredagen var oxå en höjdare haha, synd bara att det sen ändå kanske inte blir nåt efter den biten. Men skoj o bara sitta o snacka lite skit!
Är dte nåt är det bara att ringa så ordnar vi det!
Massa massa krya på dig kramar vännen min!
Måns hobbyknarkare ahr fått sin första dos av piller idag så han hälsar så gott! ;o)

 
At tisdag, oktober 23, 2007 7:38:00 em, Blogger mintid said...

Hej hej,

Tittar in för att säga hej och se hur du har det.
Hoppas du känner det ok. Det ser himla kul ut på busfabriken. Det skulle vi testa.

Kram

 
At tisdag, oktober 23, 2007 8:14:00 em, Blogger LitenKrambjorn said...

Hej tjejen.. Hoppar du blir bättre snart. Tänker på dig..! Massa kramar

 
At tisdag, oktober 23, 2007 8:56:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej vännen! Skönt med en vän att göra roliga saker med. Vilken härlig dag!! Jag och 2 tjejkompisar var på busfabriken i Halmstad i somras det var kul. Hoppas doktorn kan hjälpa dig! Många kramar / Maria

 
At tisdag, oktober 23, 2007 10:04:00 em, Blogger Unknown said...

Moster nena här.

Ja du min lilla mumma, livet går vidare i sin egna lilla tackt.
Å ibland väldigt långsamt å väldigt ledsamt. Men du tar dig igenom detta min kära systeryster det vet du att du kan.
Jag finns alltid här för er, alltid neutral å nära till hands.
Älskar er alla.

Krya på dig min lilla gumma.
Massor av pussar å kramar till er.
/ Lilla syster yster.

 
At onsdag, oktober 24, 2007 10:05:00 fm, Blogger Sabina said...

Hoppas du ska slippa huvudvärken snart.. Hur tråkigt det än e så har du redan hittat det som fungerar bäst.. Vila!!

Försök släppa ett tag & bara glida med.. Slappna av! Ett steg i sänder, en dag i taget.

Nu ska först huvudvärken bli bättre sedan kan du börja fundera på allt annat.

Skickar massor av Krya På

Nu måste jag sätta fart.. Imorgon e en stooor dag här hemma!! Adrians första! :)

Hjärtekramar, Stöd o Tankar. Var Rädd Om Dig!!

 
At onsdag, oktober 24, 2007 12:38:00 em, Blogger netha said...

Ojojoj så mycket bus, kanske inte det bästa för dig efteråt, men ett skojsigt minne blir det.
Gör som Sabina skriver, en dag i taget, en timme i taget, ett andetag i taget och ta det andetaget i lugn och ro. Skithögen tar man sen när energin finns för det, så slappa på och så hoppas jag verkligen att din värk skall försvinna snarast och att alla prover är bra.
Massor med energikramar, kryapådigkramar, vännekramar, gladiskramar från mig.

 
At tisdag, oktober 30, 2007 11:14:00 em, Anonymous Anonym said...

Kanonfina bilder. tråkigt det där med huvudet.
Om det blir för jobbigt har vi alltid plats på 21an då kan jag ta hand om dig.
Kramar o små puss
sköt om dig du behöver vila

 

Skicka en kommentar

<< Home