torsdag, oktober 04, 2007

Mina små konstnärer

Det är verkligen underbart att få se hur barnen
utvecklas kreativt!
Se hur deras förmågor växer och försöka fundera
ut hur de fungerar när man ser deras skapelser.
Fantastiskt!:)

Var vecka får storgull ett nytt rim.
Det är veckans "läxa" som han skall lära sig
utantill och sedan rabbla upp.
Det är allt.
De skall även rita en bild till rimmet.
Detta är veckans:


Lillgulls verk trollbinder.
Han sitter och pillar och räknar över hur varje
pärla skall sitta, 20,30,18 räknar han och så kikar
han på båda sidor så pärlorna kommer rätt:)
Han är så duktig!!!!!!




Igår for jag till jobb i detta vädret.
Lååånga köer och tät dimma.
Kl 13 åkte jag hem igen.
Huvudvärken var för svår.
Hård medicinering några dygn nu, även nattetid och
jag kan idag arbeta hela dagen iaf.
Mkt ligger efter.



Dimma har jag konstant, en ångestdimma.
Jobbiga tider.

7 Comments:

At torsdag, oktober 04, 2007 3:16:00 em, Anonymous Anonym said...

Varför denna dimma? Önskar att du reder ut det snaras, vad det än må vara, så att du får det lätta glädjerika liv du är värd.

Kottarnas konstverk är ju underbara. :)

kraaaam

 
At torsdag, oktober 04, 2007 4:31:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Ska vi ta en tjejkväll snart o sitta o snacka och ha lite skoj gumman? Tror att vi alla kan behöva det...
Tack för att du bryr dig så om min lilla stackars Månschisci!

Massa kramar på dig min vän!
Underbara konstverk killarna har gjort!!

P&K!!!!

 
At torsdag, oktober 04, 2007 5:34:00 em, Blogger Paula said...

Lilla vännen, ta hand om dig. Stanna hellre hemma en dag extra istället för att gå tillbaka för fort.

Hoppas innerligt att din dimma ska lätta snarast!

Kram
Paula

 
At torsdag, oktober 04, 2007 8:10:00 em, Blogger L said...

Verkar som om höstens dimmor smyger sig på humöret på alla ...
Vi måste ses snart finaste du, jag kommer gärna susande ut till dig när som så snart jag blivit av med min förkylning...
Massa kärlek å kramar tills vi ses

 
At torsdag, oktober 04, 2007 8:13:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej vännen! Underbara konstverk! men trist huvudvärk :( Hoppas ångest dimmorna lättar snart!!! Kram

 
At torsdag, oktober 04, 2007 8:41:00 em, Anonymous Anonym said...

Huj Gums!

vilka konstverk! Verkligen!

Hoppas migränen släpper snart...!! Ta väl hand om dig!

KramKram!

 
At fredag, oktober 05, 2007 11:44:00 em, Anonymous Anonym said...

fantstisk konst.dimmigt hösten kommer men idag var en härlig klar solig höst dag. Inte dimmig
kramiz

 

Skicka en kommentar

<< Home