torsdag, oktober 25, 2007

Åren har sprungit iväg

Idag var värsta morgonen ever.
Vaknade som vanligt strax innnan 5 och fick
pallra mig ner för att trycka i mig mat och
smärtstillande.
Underbart.

Bråk med storsonen som absolut inte skulle ha
omaka vantar på sig till skolan, alla andra
paren hade krupit iväg och gömt sig denna morgon
så inte ens reservparet i skolväskan fanns.
Det blev lite skrik och bråk och sen cyklade
sonen iväg utan vantar.
Underbart det med:(

Inte direkt ätit eller druckit på ganska många
dgr nu och det får mig ju inte att bli bättre.
Sovit, mått pyton, bestämde mig för att trycka i
mig all mat jag kunde, ngr extra piller och ta tag
i huset som minst sagt har förfallit efter att jag
inte kunnat göra ngt på 2veckor och det får mig ju
inte att må bättre.

Och så kom posten...
Med detta:


Underbarare än underbarast!
Olivers första skolfoto!
HJÄLP vad stor han är!
hihi

Nu skall jag ner och försöka städa, att böja sig ner
går fortfarande inte men som tur är så är jag ju så
himla envis så på ngt vis skall det gå en stund.
Jag borde kunna göra lite iaf, för ingen annan gör det
ju som sagt och ett stökigt hus gör mig då rakt inte
friskare, tvärtom.
...hoppas jag kan komma iväg o handla ngt ätbart imorgon.

Fortfarande stort tack för all pepp!
Jag läser här snabbt men kan som sagt ej sitta här ngr
längre stunder.
Men på måndag MÅSTE jag var på jobb, måste måste måste!


Jag är lite sen med det där Facebook och inte så
direkt fast i det, hinner ju inte vara där heller
men min kära kusin Maria hookade mig till gruppen
Addicted to Greys A och det är jag ju självklart
men liksom, varför hamnade denna slående lilla
bilden på min sida?!;)
...kan det bli mer rätt, suck, hahahahaaa

“What, so all of a sudden I'm the president of people
with crappy lives?”

-Dr. Meredith Grey

4 Comments:

At torsdag, oktober 25, 2007 7:15:00 em, Blogger Unknown said...

Jättefint foto på min dotterson,
tänker på Er dygnet runt.vi hörs.
pappa

 
At fredag, oktober 26, 2007 1:32:00 fm, Anonymous Anonym said...

Hej vännen.
Vet du. Jag är inte så smart. *erkänner motvilligt*
Men jag är, tack o lov, inte dummare än att jag lär mig. Sådär lite efter hand.

Vad jag har lärt mig nu är att jag inte kan ha din blogg på RSS efter att du lösenordsskyddat den. (!?)
Min frånvaro har alltså grundat sig i att jag inte vetat att du skrivit något...

Har tänkt på dig massor, och önskar inget hellre än att du blir av med den hemska huvudvärken och allt annat.
Kram, kram, kram.

 
At fredag, oktober 26, 2007 8:30:00 em, Blogger netha said...

Oh vad söt han är, det är något att vara stolt över.

 
At tisdag, oktober 30, 2007 11:20:00 em, Anonymous Anonym said...

vilken bild o så stor han ser ut han charmar väl all tjejer i sin klass.
Tänker på dig kan akupunktur
vara nåt för att bota huvudvärk.
mycket vila o ingen stress.tror jag
kramiz

 

Skicka en kommentar

<< Home