måndag, oktober 22, 2007

Åter till arbetet

Och hur dumt är inte det?!
Huvudet bankar som tusan, hela högersidan är
liksom sned och stel...
Jaja.
Här är jag iaf.
I ett rum med ytterligare 4 damer som sitter och
nyser högljutt i kapp.

Men ändå dummare var mitt äventyr i lördags...
Eftersom jag ville kompensera sönerna lite för att
jag legat som ett vrak i sängen och sovit mig igenom
en hel vecka så hakade jag på Lindans idé om att åka
till Busfabriken det vore ju skoj för våra små gull:)
Och JÄTTEKUL och mysigt hade vi!
Jag fick ju nya piller på fredagen och var mkt piggare
så jag hängde med där, lite försiktigare än vanligt och
så kom ju såklart huvudvärken smygande där efter ett tag.

Men dagen efter, ojojojoj, då var det att ta 2 steg bakåt.
Skitdumt.
Nej jag ska faktiskt sluta gnälla, men jag är på jobb och
jag mår SKIT, högersidan värker och bränner liksom och
borde vara hemma och ta det lugnt men men, man kan inte
ligga hemma och gro fast i sängen heller.

Kottarna hade en urmysig dag på busfabriken!
Jag skall försöka få upp de bilderna på våra sötnosar så
fort jag kan.

Och Nelsons äventyr då...
Han är fikus.
Det måste bara vara så.
Vi har ju misstänkt det ända sedan i somras faktiskt.
Han tycker minsann Mika var jätteintressant men han ville
då hellre sova än tillverka miniNelsonar med henne.
Suck.
Ok, han är ung och miljön var ny så vi skall inte ge upp
ännu, de fick till det ngn gång men ej den där själva
"hängningen" så då undrar jag, måste den till även om det
liksom är fullbordat ändå?
Jag håller iaf tummarna för att det finns en chans att det
tittar ut ett helt litet gäng med små Nelsons runt den 20/12
som är BF datum om det nu blev ngt...


*****************************************************
Uppdatering 14:24
Jag åker hem.
Mår verkligen pyton, det här går inte.
Ny läkartid imorgon 09.30, hoppas på en remiss till
Neurologen på nytt, det här stämmer ej:(

5 Comments:

At måndag, oktober 22, 2007 3:10:00 em, Blogger Fia said...

Men gumman då! Åh jag förstår så himla väl att du vill vara där för dina små kottar, men glöm inte bort att du har kört ditt eget batteri litegrand i bott och då får man vara försiktig med vad man använder sin energi till.

Hm, vad ska vi hitta på för kostym till Nelson nästa Pridefestival? Kram!!!

 
At måndag, oktober 22, 2007 7:03:00 em, Blogger Sabina said...

Hej fina gumman! Gör ont att han fortsätter strula.. Kunde han inte ligga lite lågt med svinerierna ett tag nu efetr allt han har ställt till med?!

Du har rätt, du har världens bästa kärleksspridare att kämpa för/med!! Ni kommer att komma ut ur detta som starkare o lyckligare människor. Tänker på dig/er ofta, ofta o mitt erbjudande står kvar.. Finns det hjärterum, du vet!

Finns inte så mkt att säga, kan bara beklaga att du blir utsatt för allt detta.. E inget du förtjänat o jag mår fortf illa när jag tänker på allt!

Ang Nelson, han e kanske bara blyg!! :D Du ska se, kanske visst häner ngt så att det kommer bli fullt av smånelsons!

Vet du, nu kan kottarna dina få sin Hans o ingen kan säga ngt om det.. Bara en tanke som slog mig!

Nu gumman, ett steg i sänder. Vila så mkt du kan. Försök ta in i hjärteroten att du inget fel gjort på ngt vis. Ibland blir den mest underbara människa utsatt för svineri!

Massa pepp o styrkekramar..

(o var rädd om dig... vila, kramas med kottarna o försök finna glädjen)

 
At måndag, oktober 22, 2007 7:44:00 em, Blogger L said...

Jag håller med min kusin =)
Puss!

 
At måndag, oktober 22, 2007 11:09:00 em, Blogger Paula said...

Stumpan, ta hand om dig. Skönt att du fått en ny tid till läkaren. Tänker på dig var dag!

Kram
Paula

 
At tisdag, oktober 23, 2007 7:27:00 fm, Blogger netha said...

Hallå, sicken tur du gick hem, annars hade jag kommit ner och jagat dig hem.
Du MÅSTE tänka på dig nu, Du måste gå i första rum. Bra att du gick hem och sedan fick en ny tid.
Man orkar ju inte så mycket när batteriet är tomt, så för att få energin tillbaka så måste man sköta om sig ju.
Så tänd lite ljus och tänk på alla som står runt dig och sänder dig varma tankar, uteslut de trista och han som inte var menad för dig, du är ju värd så mycket mer av kärlek och omtanke.
Massor med kramar från mig och du skall veta att du finns i mina tankar ofta ofta. Du vet var jag finns.
kramis

 

Skicka en kommentar

<< Home