tisdag, november 06, 2007

Kortkort

Bara inne snabbt.

Vet ni, idag är en rätt så bra dag ändå!
TROTS att jag efter 2 timmar på jobb fick ett
samtal från storsonens sjuksköterska som berättade
att han skurit upp hakan och förmodligen måste sys...

Och TROTS att jag idag fått gubens mobilspec och
sett hur mkt han ljugit för mig.

Men det känns som det är lite skitsamma...
Just det där att han inte bryr sig om att han sårar
mig, det stärker mig idag.

Idag ska jag ut och svira med jobb i Danmark, Nordea
bjuder vår avdelning på middag och det kommer bli
sååå skoj att klä upp sig, drösa över den sjuka
blekheten med massor av smink och gå ut och skratta!
För det tänker jag göra

Trots allt.

Rapporterar mer imorgon, för imorgon har jag ett helt
vanligt inlägg utan puckade gubar att skriva om.
Det händer saker utanför min tycka synd om bubbla
som jag bara måste få dela med mig av;)
...inget särskilt, bara min vardag, men allt kretsar
inte kring A och kommer ej få göra!

Massvis med kramar och TACK ni underbara!!!:)

12 Comments:

At tisdag, november 06, 2007 4:59:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Go for it tjejen! och HA KUL!!!!!!!!! Kram

 
At tisdag, november 06, 2007 7:29:00 em, Blogger Grått Med Vita Knutar said...

You go girl!! hihi
Ringde juh nyss o pratade lite med mamman din :o)
Hoppas att du har The time of your life och struntar i allt vad A heter och bara njuter av denna kvällen! Du förtjänar den!

Kram kram kram!!!!

 
At tisdag, november 06, 2007 7:30:00 em, Anonymous Anonym said...

Nu får du ta o svänga de lurviga ordentligt, för det förtjänar du. Förresten, sväng lite för mig oxå!!!

KramKram!!

 
At onsdag, november 07, 2007 1:08:00 fm, Anonymous Anonym said...

HOppas du får det superkul, det förtjänar du verkligen, som sagt!!! Massor me kramar

 
At onsdag, november 07, 2007 7:21:00 fm, Blogger mintid said...

Men vad roligt att läsa och höra att du har hittat på en sådan kul sak!
Nu väntar jag på att höra hur du hade det!

Kram

 
At onsdag, november 07, 2007 8:33:00 fm, Blogger Paula said...

hoppas verkligen att du hade en underbar kväll!!!! Det är du verkligen värd!!!

kram på dig i massor
Paula

 
At onsdag, november 07, 2007 9:24:00 fm, Blogger Milla said...

Way to go babe! Have fun and enjoy your night out! Kraaaam

 
At onsdag, november 07, 2007 2:12:00 em, Blogger netha said...

Oh vad härligt, och jag hoppas verkligen att duhade det skitkul.
Hoppas hoppas hoppas så mycket att du snart skall må braigt igen.
Jag har varit lite osynlig ett par dagar, men du vet den där värken och FK, de tar och sänker mig.
Men nu är jag på G igen.
Och så får jag läsa att du skall ha det kuligt, då blir jag ännu gladare.
Massor med kramisar.

 
At torsdag, november 08, 2007 9:33:00 fm, Blogger Sabina said...

Gu vad glad jag blir att se att du har lite bubbel i dig igen! :) Hoppas du hade riktigt kul ute o att du klarar av att behålla denna inställningen ett tag nu!! Försök använda hans idiotiska agerande som motor till att bli fri att våga sträcka ut dina vingar. Helt, helt rätt taktik!!

Massa Kramar o Värme till bästaste småländskan i skåne ever! :)

(hur gick det för storkotten o hakan?)

 
At torsdag, november 08, 2007 9:33:00 fm, Blogger Sabina said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At torsdag, november 08, 2007 3:33:00 em, Anonymous Anonym said...

Så roligt att se din livsglädje skymta igen!
Hoppas du hade kanonkul, och att detta hjälper dig ytterligare några steg i rätt riktning.

Många, många kramar

 
At torsdag, november 08, 2007 4:49:00 em, Blogger LitenKrambjorn said...

Hej gumman..
Hoppas du hade skoj i danmark. Tänkte på dig.. Ska med linus och kolla inredning nu :) Massa kramar

 

Skicka en kommentar

<< Home