lördag, november 17, 2007

V 46

Liten stund sedan jag var här.
Hade önskat skriva att det lugnat sig lite men problemen
liksom verkar hopa sig, ofattbara saker händer och det
tar av min energi att tampas med dem, jag är tom inuti
och försöker fokusera på att orka vara en glad mamma iaf.

Det är riktigt skönt att vara tillbaks på jobb, jag gillar
att vara där, skönt folk och mkt att göra, precis som jag
vill ha det.
Att sen saker händer som man inte ens kan föreställa sig
gör att balansgången blir lite svår men man får ta en dag
i taget och bara hoppas.


Vi har varit och hälsat på Jennie och co en sväng i veckan:)
Supermysigt.
Kottarna har så skoj och det var riktigt roligt att se Ollie
och Vickan ha såå skoj ihop, galenpannor;)



I helgen är vi Malmöbor allihopa.
2 pers och 2 katter i mammas lilla 2a, men finns det
hjärterum så...
Tennis i hallen, sönerna turades om att vara nät.


Min lille smurf blev förtjust i mormoderns tossor och
knyckte dem raskt.
Skulle tom sova med dem.


Kojbygge i mormors soffa.
Man måste aktivera sig även på 54kvm:)



TACK för alla snälla ord och all pepp, ni är verkligen
underbara och allra helst skulle jag vilja ha er här
allihopa!!:)

Fia, tack för hjälpen med allt, det blir en dag i taget
nu, jag mailar dig.

Myra,hehe, det där inlägget vill jag ha till godo;
Glöm ej bort det!
Skall bara ha energi att skriva ngt positivt,sen du;)

Massvis av kramar till er alla!!!!

6 Comments:

At lördag, november 17, 2007 12:00:00 em, Blogger Paula said...

Skönt att se ett litet inlägg från dig. Hoppas att allt kan lösa sig snart. Konstigt men det är verkligen så att en olycka aldrig kommer ensam.

Ta hand om dig och kottarna!!!

Massor med kramar
Paula

 
At lördag, november 17, 2007 1:52:00 em, Anonymous Anonym said...

Vad är det nu man säger: En olycka kommer sällan ensam. :(
Du har likadant som jag, då vi hälsar på mormor. Hon har 63 kvadrat, så jag vet preciiis hur det är!
Nu är det lite lugnare, men då vi bodde i Sverige hade vi tre schäfrar också. Gissa om det var livat. haha

Klart du får ha inlägget till godo. Blir bara glad om du vill. :)

Kram kram

 
At lördag, november 17, 2007 6:00:00 em, Blogger Frida "fijis" said...

Hejsan v�nnen! blev lite orolig..man har ju inte h�rt av dej p� ett tag! Visst �r det tur att man har en mamma...de finns alltid d�r f�r att st�tta en n�r det �r som sv�rast! Va roligt med tennis i hallen...dock lite tr�kigare f�r den som var "n�t". Sk�nt att va tebax p� jobbet...ha tankarna p� annat. Faktiskt sk�nt att s�tta p� sig sin "glada mask" ibland, fast man egentligen m�r piss innombords...men problemen l�ggs �t sidan f�r en stund. T�nker p� dej! M�nga kramar!

 
At lördag, november 17, 2007 10:25:00 em, Blogger Fia said...

Jag finns här vännen så hör av dig då du har tid, ork, lust, frågor eller bara behöver prata. Bameskram!!

 
At måndag, november 19, 2007 7:32:00 fm, Blogger mintid said...

Förstår att barnen tyckte det var jätte mysigt där i soffan och dom tänker säkert inte på att det är "trångt" hos mormor :)

Hoppas verkligen det lugnar ner sig och att du får lite ro. Det tar massor av energi att ha det så.
Tänker på dig och barnen!

Kraaaaaaaaaaaaaaam

 
At måndag, november 19, 2007 2:13:00 em, Blogger Magnus Levin said...

Skönt att höra ifrån Er, syns ikväll på innebandyn kanske

M

 

Skicka en kommentar

<< Home