söndag, december 30, 2007

Ett Ollie inlägg

Det har ej blivit så mkt bloggande.
Men fint har det blivit här inne, verkligen!!
Jag är så nöjd så:)
Nu kan alla här njuta av min fina sovrumstapet!:D

TACK JENNY FÖR ALLT FINT, DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG!!:)


Anledningen till att det ej blivit så mkt skrivande
är att livet inte riktigt är som det brukar.
Och hur skulle det kunna det?!
Lätt kan jag erkänna att det är kaos lite överallt.
Inte så att det är hemskt, men det händer bara mkt.
Bra saker och mindre bra saker.
Mkt mkt mkt.

Men nu måste jag ju blogga imorgon, det är ju en regel,
sammanfatta året:)
Och dagen efter lägga upp lite tjusiga bilder från nyår:)

Men för att dokumentera normaliteterna så kommer här
lite av det som hänt:)

Lätt kan erkännas att det spelas en hel del Wii här nu;)
Min stencoola stora son:)



Varit och softat lite i Häljarp.
Ollie och jag for över, tog en dag med bara varsinn
kotte för att kunna mysa ordentligt.
Och denna kvällen fick alla som de ville.
Gullen lekte.
Håkan fick spela Ninendo.
Vi såg en drama film,haha.


Just drama är ju inte min favoritgren direkt men denna
var...annorlunda;)
Minst sagt.
Kändes.


Sen åkte stora gullet mitt och jag hem och bäddade ner
oss i min säng och fortsatte se film, Nicke Nyfiken.
Stora hjärtat mitt i sitt älskade Lussenattlinne:)



Och ÄNNU en bild på mitt älskade sovrum,haha
Har väl blivit en i varje inlägg nu men jag är ju
så glad i det:)
Den nya detaljen är överkasten.
Enbart på för att vi skulle få gäster.
Nu har det åkt ner i sin lilla låda under sängen igen;)


Socker söt!
Tokkatten:)


Ja och vem tycker inte också att min tapet är ursnygg?!
Jo Luuk, rackare till att härma...



Nu skall jag äntligen försöka komma till ro.
Fortfarande lite småfrusen efter att ha varit ute
och traskat i skogen i mörker med trevligt sällskap:)
Varför skall man sova bort nätterna?:)