måndag, december 31, 2007

Gott Nytt År vänner!!

09.25 plingade det till i telefonen för dagens
första mms.
Från min far som igår hade gått och lagt sig med 5 plus
grader och idag vaknat i ett vackert snölandskap, med
20 cm snö, riktigt avis är jag;)

Glöm mina löften från nattens sena timmar.
Regler är till för att brytas.
...jag hinner tyvärr inte, det är lika fullt upp idag som
alla andra dagar.
Ingen ro:)
Nu ligger ju dessutom alla mina miljontals bilder från
detta året nerbrända på många CDskivor och att bara leta
igenom dem tar aaaaalldeles för lång tid.
Så det kommer, det kommer:)
Löften bör man hålla, bara liksom tänja lite, inte ta det
just precis exakt nu, utan snart:)

Lägger upp lite bilder från det gågna dygnet bara;)

Socker hjärtat har adopterat Tuttelisa:)
Så när han inte trampar på mig och kelar så är hon hans
nya älskling.


Vetgiriga storgull som är så makalöst smart har nu
gått över till teckenspråk.
Han brinner för att lära sig saker och såklart matar
jag hnm med det som kan tänkas vara lämpligt och intressant.
Hela dagen idag har han suttit med en av mormoderns böcker
och tecknat:)


Snö är inte ngt vi är så berikade med i Skånelandet.
Sönerna tyckte därför att vår frost var farlig.
Så de skrapade bort det.
Minsann.
Vädret är vackert idag, ett sånt avslut på året:)



Och tanken var att vi istället skulle lägga upp en
fin liten nyårshälsning från oss 3...
Hahahaa, det är som alltid här:)
Håll till godo och gått nytt år vänner!
Här kommer vår hälsning!



Och framför allt, tack för det gågna året!!:)
Utan er underbara så vet jag ej om det hade slutat lika
bra som detta gör.
Jag är så tacksam för all peppning, kärlek och allt stöd!
Önskar er inget ont, verkligen inte, men hoppas en dag få
återgälda er fantastiska, bara säg vad:)

Kramar i mängder, kärlek till er alla och en önskan till
alla er om att ni får ett ändå bättre år än det förra!!

3 Comments:

At tisdag, januari 01, 2008 4:59:00 fm, Blogger Magnus Levin said...

Gott nytt år på er, klockan är 05 och det är läggedags. ha det

M

 
At tisdag, januari 01, 2008 8:59:00 fm, Blogger Fotograferande Maria said...

Gott Nytt År!! 2008 kommer bli ett mycket bra år det är jag säker på!!! Kram / Maria

 
At torsdag, januari 03, 2008 10:41:00 em, Anonymous Anonym said...

Puss ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home