måndag, december 17, 2007

Låt mig presentera Socker

Jodå.
Nästan direkt klonad från rara Paulas egen;)
Jag vet...
Men jag blev ju lite kär och det var ju så fint:)

Så i fredags hittade jag hnm, ringde direkt, och
fick lillhjärtat!

Det var bara att följa traditionsenliga regler, skall
ila på vift i Skåne behövs min partner in crime aka
kartläsare Linda och våra 2 små småttingar, alltså
bokade jag in dem redan kl 9 på lördagsmorgonen och
så for vi upp till Billesholm för att hämta lilla trollet.
Och bara se, han är ju underbar!!:)

En sista mammaslurk.
Våra gull är helnöjda:)


Vivia är kär;)


Vår lille Socker:




Lillhjärtat är så glad i hnm:)


Och jag är så nöjd över att ha ngn till sällskap och
hjälp om nätterna när jag skruvar elaka ikea möbler:)
Mkt intressant med skruvar och ploppar.



Det här med flytten...
Av dömma av mängden tatueringar på storsonens mage,
de där som följer med i ett Happy Meal så har nog inte
kosten blivit sååå nyttig på sistonde;)
Men kottarna klagar inte!


Sovrummet mitt börjar ta form.
Iaf fått in säng och lite annat, gavel kommer väl så
småningom och inatt blev byrån ihop skruvad, ikväll
planeras gardinerna att få komma upp (om vi bara kan
hitta strykjärnet).
Det är ju beboeligt iaf!:)



Och ja, min lördagskväll...
Ouff.
JÄTTETREVLIGT var det!
Faktiskt.
Mkt trevliga människor, en del gamla ansikten, en del nya.
Men inte borde jag...
Satt och hade trevligt, kom helt plötsligt på att just det,
jag har flyttat en hel vecka, inte direkt ätit, nej jag
tänker inte följa med ut, jag går och lägger mig;)
Haha, en sån amatör jag är...
Lovat att bättra mig.
Från partyprinsessa 4dgr i veckan till att hellre gå och
sussa, ojoj vilket sällskap jag är...
Men INNAN dess var det skoj iaf!
Sedan att jag ej fick dansa och uteblev från en träff med
en gammal skolkompis som jag lovat att ta en öl med, ajaj.
Tur vännerna känner mig och tycker om mig ändå,hahahaha!

4 Comments:

At måndag, december 17, 2007 12:02:00 em, Blogger netha said...

Så söt liten katt, den passar att heta Socker. Fniss väldigt lik Paulas faktiskt. :-)
Oj vad fint du får det, du jobbar på så det ryker om det.
Att sussa och äta och inte hosta är ju bra om man skall samla energi, sen kan man ju ut och festa och ha skoj som bara den. Fast jag tror man behöver både och. ;-)
Massor med kramar

 
At måndag, december 17, 2007 1:51:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej! Du behövde säkert sova! Förfesten är ofta roligast :) Vem är den mörka snyggíngen till vänster på kortet?? (undrar en upptagen fembarnsmorsa;) ) VAd fint sovrum du har!!! Man behöver INTE mer. Många Kramar / Maria

 
At måndag, december 17, 2007 2:05:00 em, Anonymous Anonym said...

Sööööta Socker!
Jag har också haft en Socker, jag tycker det är så fiiiint. :)

Tur du orkade med förfesten åtminstone, och inte somna på soffan! ;)

Halv fem i morgon bitti lämnar vi huset. Tycker du jag behöver packa nu...??

/Myra

 
At måndag, december 17, 2007 4:09:00 em, Blogger Paula said...

Åhhh, så underbar han är. Då våran är en liten flicka så tycker jag att vi ska para dom. Mamma står som första kund!!! Tänk sådana söta små ungar det skulle bli! =)

Vad fint du får det. Du är fruktansvärt händig och duktig.

Förstår att du inte orkade med. Jag orkade knappt en Kiel-resa, detta utan flytt och utebliven mat och separation ;-)

Kram i massor och ge Socker en stor puss!!!

Paula

 

Skicka en kommentar

<< Home