lördag, december 22, 2007

Världens goaste

Åh, jag blir faktiskt rörd!:)
Jag har förärats med världens underbaraste kollegor!
En sån tur jag har haft!

Jag jobbar tillsammans med en kille i 40 års åldern
och ej tjej som är 35, genomgoda och med lika torr
humor som mig själv:)
De har stått ut med min vimsighet på sista tiden då
jag haft lite mkt på alla plan och hjälpt och stöttat.
De vet allt, har varit svårt ibland att hålla tårarna
borta på jobb tyvärr.

Vi lever i vår bubbla på vårt leveranskontor.
Pratar om allt för det mesta, delar otroliga hemligheter
och finns där för att muntra upp varandra, retas på
skoj är viktigt och bara gå igenom dagen leendes även om
vi har mkt mkt mkt att göra för det mesta.

Jag har ju som de uttrycker det haft lite otur...
I allt, även på jobb, haha
Så innan vi gick hem i fredags för att fira våra
julaftonar så kom Katrin fram med detta till mig:


Jag blir nästan tårögd!!
Så söt hon är!
De hade båda tänkt samma tanke, Micke tänkte handla mig
Champagne men Katrin ordnade detta, en vinflaska och
hjärtchoklad, huh så goa dom är!

De är glada att jag trots min otur suttit på jobb och
trallat, ej låtit det påverka mig så mkt utåt utan klarat
det mesta ändå, även om jag är ny och ett litet höns:)

Förstår ni att jag gillar mitt jobb?
Är glad att gå dit var dag och få omge mig med de goa
människor som finns där!

Jag har tur jag:)
Faktiskt.
Det har vänt;)

6 Comments:

At lördag, december 22, 2007 12:42:00 em, Anonymous Anonym said...

Ååååh va gulligt!!! :D

 
At lördag, december 22, 2007 9:21:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Hej! Önskar dig God Jul!! Vilket jobb!! Ha det så bra nu i ditt nya fina hem! Kram / Maria

 
At söndag, december 23, 2007 12:30:00 em, Blogger Unknown said...

Hej Cecilia kul att du har så trevliga arbetskamrater det betyder väldigt mycket,du skall ha en trevlig jul,vi träffas inte i jul kommer senare, men saknar Er jättemycket men vi hörs på telefon.
Hälsa alla krama mina barnbarn från mig.Äskar Er alla GOD JUL.

PAPPA

 
At söndag, december 23, 2007 1:28:00 em, Blogger Magnus Levin said...

Vill önska er en god jul och ett gott nytt år!!

Julkramar
Levins

 
At söndag, december 23, 2007 2:43:00 em, Blogger mintid said...

Mmm vad sött och snällt gjort!
Jag är övertygad av att du förtjänar deras present... :)
Du verkar så snäll min vän!

STOR kram och god jul !

Kram

 
At tisdag, december 25, 2007 5:06:00 em, Blogger netha said...

Jamen de jobbar ju ihop med världens goaste så klart som korvspad skall du visas uppskattning.
Kramkramkram

 

Skicka en kommentar

<< Home