torsdag, januari 24, 2008

Grattis älskade pappsen!!!:)

Idag fyller min lilla pappa 60 år!!:)
De har även bröllopsdag så det är dubbelt grattis!:)


Själv har man startat dagen så där härligt som vissa
morgonar är.
Jag hade en ändå bättre i tisdags med 2 små kottar som
bara var alldeles kramiga och snälla, då ler man hela
dagen sen:)

Idag var det speciellt storgull som var så mysig.
Efter att ha lämnat lillhjärtat och vi körde vidare
för att lämna storebror på hans fritids så precis när
vi körde in på parkeringen så började en av hans favorit
låtar, Only You med Danni och Therese.
Vi stannade kvar i bilen.
Vi hade tid för det:)
Vred upp volymen, satt där i mörkret och skrålade vackert
ikapp och höll varandra i handen.
Underbart:)
Jag är så lycklig över att ha fått så fina barn!!!:)


I söndags var vi och bowlade hela "familjen".
Barnen var lyckliga över att se deras föräldrar ihop och vi
hade trevligt.
Därefter fick lillgull bestämma middag så det blev Mc.




Veckan har varit som vanligt ganska stressig.
Måndag innebandy.
(TACK Linda och Magnus för ni vet vad, ni är för goa!!!)

Tisdag finbesök:)
Jenny och småtöserna kom på pannkakskalas, mkt mysigt:





Onsdag, igår, AJAJ, träning.
Ouff.
Fortfarande öm sedan träningen i tisdags förra veckan, påbyggt
med lite värk från bowlandet, härligt härligt.

Idag skall gullen sova hos pappsen som alltid på torsdagar.
Jag skall på Semlekalas minsann!!:)
Helgen helt fullbokad då jag har gullen.

Livet känns att det levs;)
Även om det snurrar lite snabbare än önskat;)

3 Comments:

At fredag, januari 25, 2008 11:26:00 em, Anonymous Anonym said...

Kottar, och i mitt fall Myror, kan verkligen få en att nästan spricka av lycka, stolthet och kärlek.

Tyvärr går det lika bra åt andra hållet också! Hihi

 
At lördag, januari 26, 2008 12:31:00 fm, Blogger netha said...

Grattis Pappsen!!
Jag måste gå och bowla med lillsonen det ser ju skitkul ut och kanske skulle han uppsakatta detta.
Träna inte för mycket, det gör ont. ;-)
kramis till tant Semla

 
At lördag, januari 26, 2008 9:58:00 fm, Blogger mintid said...

Bowla är för roligt! Det skulle jag vilja göra ganska så snart. Vi gjorde det i SPanien i somras men det är ju ett tag sedan....

Hoppas helgen blir bra och inte så blåsig som utlovad för er i Skåne...kramis

 

Skicka en kommentar

<< Home