tisdag, januari 01, 2008

Nyårsafton 2007

Vi fick en mkt mysig kväll hos Linda och Håkan!:)
Jättegod mat och många många skratt;)
Tack söta ni för en härlig kväll!

De lyckliga tu hade lika trevligt de:)


Adelia i sin fina frisyr och vackra klänning:)


Albin var med lite till och från kan man säga:)
Sussade allra bäst hos mamma.
På fredag skall han sussa hos mig, blir mkt spännande
då mamma är hans allt just nu men OH så mysigt det ska bli!
Det är ju trevligt att man bara kan låna små gull sådär
vid behov;)


Puddingarna poserar;)


Fina Frida Frisör:)
Hehe


Tina och Adelia.


Hmm.
Ibland dyker det upp bilder man inte riktigt planerar,
hahahaha


Lindan ser tjusig ut:)


Mmmmmmm love in the air;)


Håkan tränar inför 3an;)



Äntligen 12slaget!!
Visst hade pojkarna varit ute och "smyg"smällt lite raketer
innan också men nu var det fullt ös,haha
Känslorna var lite blandade hos storkillarna som längtat så;)


Uuuuuurtjusigt!:)
Trots att fyrverkerierna hållt på i ngr dagar nu så är det
ändå så vackert när himlen färgas av alla möjliga konstverk!


Snygga Lindan och Frida.


Vad fröken Olivia gör uppe i trädet fick vi ej veta men
antar att hon ville se lite bättre;


Ehrm, SingStar blev det också;)
Hehehe
Jag var MKT bättre än Fredde;)
Även om Lindan var bäst:(


Framåt småtimmarna började den ena och den andra slockna...
(denna synen vill jag ej se om 10 år)


Föll som furor;)


Endast Smilla var pigg och vaken;)



Så, nu var jag snabb att lägga upp gårdagen så vissa inte
får sina dagliga rutiner förstörda för att jag inte alltid
orkar blogga;)
Så Fredrik, kommentarer kan man också skriva!!!;)
Svärmor din kan visa dig hur:)

Massvis av kramar och tack för en jätterolig kväll vänner!!:)

8 Comments:

At tisdag, januari 01, 2008 2:39:00 em, Blogger Mindi said...

Kikar in för att önska dig ett riktigt gott nytt år. Och det menar jag verkligen!!!!!!

Tack för att jag har fått kika in här under 2007 och jag hoppas att jag ska få fortsätta med det under 2008.

Du är så duktig på att skriva och du visar alltid så charmiga bilder på dina barn och djur. :)

Stor kram
M I N D I

 
At tisdag, januari 01, 2008 2:45:00 em, Blogger mintid said...

Tittar in på nyårsdagen för att önska gott nytt år och hoppas att allt är bra med dig och kottarna!

Hoppas ni får ett riktigt bra år!
Tack för att jag får följa dina dagar.

Stor kram!

 
At tisdag, januari 01, 2008 6:26:00 em, Blogger Frida "fijis" said...

fan cecilia...vilken bild...ser asfull ut ju! Hoppas d går bra me att test-passa albin idag hehe...tack för en trevlig kväll igår...KRAM

 
At tisdag, januari 01, 2008 7:53:00 em, Blogger netha said...

Härligt Vännen, du hade skojsigt ser det ut som, trevligt med vänner och deras barn.
Ett Gott Nytt År önskar jag dig.
kramis i massor.

 
At tisdag, januari 01, 2008 10:30:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

Jag önskar dig ett Gott Nytt 2008!!! Och det kan ju bara BLI BÄTTRE!!! Eller hur?? Så fint du fått det här inne!! Kram / Maria

 
At onsdag, januari 02, 2008 8:02:00 fm, Anonymous Anonym said...

Ljuvligt!
Och lite Twisted Sister... och puddingar som poserar.
God fortsättning.

 
At onsdag, januari 02, 2008 1:39:00 em, Anonymous Anonym said...

din tapet är verkligen ursnygg! ett riktigt gott nytt år till dig min vän. kram

 
At fredag, januari 04, 2008 8:36:00 em, Anonymous Anonym said...

Har just läst allt jag har missat. Har ej varit inne på länge. Ser att ni hade trevligt och det var en riktigt trevlig bild på Tina o Fredde måste jag säga. Det är inte så ofta man ser dom så där. Jag tror att Fredde tycker det är lite skämmigt när svärmor ser på. Men han räknade nog inte med att väldigt många kan se detta.
Kul att du verkar må så bra.
Ewa

 

Skicka en kommentar

<< Home