onsdag, februari 06, 2008

Några dagar i bilder

Älsklingarna vid läggdags:
Såå goa dom är när storebror läser saga för
sin lillebror var kväll:)


Positivt:
Det börjar bli vackra morgonar igen, det är härligt!:)


Socker och hans adoptivmor.
Hon har benkoll på hnm.
Lär hnm klättra i träd och hämtar in hnm om han är
ute för länge än vad hon tycker han ska.


Storhjärtat mitt när jag lämnar hnm på morgonen.
Det allra sista jag ser.


Igår innan vi fick besök.
Gjorde lala muffins med stora chokladbitar i.


Gullen pyntade dem giftigt och fint:)
Otroligt tjusigt.


På kvällen målade de lite med tygfärger på sina nattlinnen.
Ja sönerna har nattlinnen.
Ollie tycker det är skönt.
Men bara vita är ju lite fjolligt...
Storhjärtat gjorde vad han tyckte om.
Dödsskallar och crossgrejor.


Lillhjärtat gjorde julgranar med pumlor:)


Snyyyyggt blev det:)


På kvällen efter muffinsbak och allt så upptäckte
storgull ett litet sniffarhål i spisen där det fortfarande
luktade chokladmuffins:)


Fettisdagen var det ju också igår!
2 semlor åt jag, hade köpt 3 åt mig men det gick bara inte.
Haha.
Goda med mjölk.


Enduro på tv.
Socker på tvn.
Han gjorde sitt bästa för att fånga dem;)


Stora hjärtat myser.
Böcker i sängen.
Ser så härligt ut, igår läste han en bok med 57sidor
och var så stolt:)
Han bara slukar dem.


Dagens spännande,haha.
Halva våningen stod samlade på ett kontor och kikade
på en bil som kört i fel riktigt i rondellen,kört
på en annan bil, kört ner en skylt och slutligen stannat
på refugen och vägrade gå ut ur bilen förrens polisen kom.



Imorron bitti blir jag hämtat 0540, körs till Sturup,
flyger till Sthlm för utbildning och smör.
Utgång och partaj på kvällen.

Fredag begravning.
Min 21 årige nästankusin begravs i Småland.
Där blir jag över helgen.
Mkt ångest, mkt ledsamt, men längtar efter att få
krama om hans familj.

2 Comments:

At torsdag, februari 07, 2008 9:23:00 em, Blogger Frida "fijis" said...

hejsan ilisen! hoppas allt är bra! fruktansvärt häftiga muffins...dom var väl så goda så man skulle kunna mörda för dem? älskar muffins...o semlor...har nog ätit 20 st utan att ljuga..har café mitt emot jobb där man springer in varje dag!!! du verkar hitta på mycket roliga och tokiga saker men det där med spettet i huvudet på din mamma verkar va helt galet hemskt ju...vilken ångest jag hade haft alltså! hoppas hon mår bra! o du..snart e det väl jag som kör fel i rondeller haha...skulle inte förvåna mej! ha det bra kram!!!

 
At lördag, februari 09, 2008 10:09:00 em, Anonymous Anonym said...

Era muffins ser ut att vara i klass med våran sockerkaka som gjordes häromveckan.
Den blev dock så sötsliskig så inte ens jag kunde få i mig den, och DÅ är det illa.
SmåMyrorna tryckte dock i sig nästan hela själva...

Begravningar är aldrig kul, men det är iaf ett steg på väg. Sen kan man i lagom takt låta sorgen övertas av alla positiva och ljusa minnen.

Kraaaam

 

Skicka en kommentar

<< Home