fredag, mars 28, 2008

ARG

Nu kommer jag skriva saker som sällan skådas här.
Svordomar, ilska och en vansinnigt arg Kottemor!
Jag kommer lägga mig i saker som jag omöjligt kan
ha hela bilden av men jag kan bara ej låta bli.

Fallet Louise.
Hur F A N kan de tilldela pappan vårdnaden?!
En pappa som våldtagit sin dotter hundratals ggr,
låtit henne leva i misär och dessutom dömts till
psykiatrisk vård?!
Jag kokar!!
Hur kan det få gå till så?!
Tösen fyller snart 18, ok men hur många ggr hinner pappan
våldta henne innan dess?!
Skall flickan behöva leva i den miljö som är under all
kritik för att vara human?!

Hur tänker de människor som beslutat detta?
Är det ngn form av test för att se hur lång tid det tar
innan "Louise" ej orkar med deras grymhet utan tar sitt
eget liv?
Har de slagit vad om hur många ggr pappan skall hinna
förgripa sig på henne innan hennes 18e födelsedag?
Jag förstår bara inte hur ngn ens kan komma på tanken att
göra så, att ge hnm vårdnaden när det tom finns en person
som vill ge henne ett tryggt hem.
Ofattbart.

Beslutsfattarna kan omöjligtvis ha egna barn iaf.
Och om så fallet vore (skrämmande tanke) så undrar jag hur
de mår...


Ouff.
Tja vad som hänt i veckan förövrigt?
Njae, ej så mkt.
Krockat lite grann bara...


MEN det var faktiskt inte så mkt mitt fel, DENNA gången.

Hoppas ni alla får en underbar helg!
Det tänker jag ha!:)

1 Comments:

At lördag, mars 29, 2008 12:30:00 fm, Anonymous Anonym said...

Var också på gång och skriva ett inlägg om denna lilla Louise, men jag klarade inte av det. Det blev alldeles för mycket hårda ord och svordomar och annat som inte lämpar sig i skrift...
Men kort sagt; FY FAAN!

 

Skicka en kommentar

<< Home