tisdag, april 08, 2008

GLÄDJE, glädje, sorg och ett litet problem...


Detta är barnens kusin.
Förhoppningsvis en liten Ida.
Syster ystran är gravid och beräknad födelse är
28 september:)
Jag är såååå glad!!!
Håller alla mina tummar och tår nu för att det skall
gå vägen denna gången, skall bli så mysigt!


En annan sak som är kul men inte lika stort är att nu
är alla bevis för att jag ngnsin kört på ngt raderade:)
Min lilla söta silverpärla är nu obucklig och skinande.
Helnöjd:)

Frånvaron av blogginlägg förra veckan beror på 2 anledningar.
En stor sorg och ett litet problem.
Pappan jobbar ju nu i Norge och är borta 8dgr då kottarna
bara är mina, supermysigt, sedan är han dock hemma 6dgr
då kottarna bara är hans...
Jag har ALDRIG varit ifrån mina små älsklingar så länge!
Så förra veckan var väldigt tom.
Dessutom åkte jag på både maginfluensa och migrän i 3dgr
så på topp var jag ej direkt men nu är de hemma och allt
är bara fint igen:)

...förutom den andra anledningen då...
Min kära mobil är på lagning.
Alltså måste jag för att kunna fånga dagen i bilder släpa
omkring på en stor kamera.
Och det gör jag ju inte.
Jag vill ju fånga de där små ögonblicken och det kan man
ej riktigt planera att göra.
Under tiden som min mobil är iväg så har jag förärats med
stenåldersmobilen from hell, Motorola C380.
Lovely.
Tar en halvtimme att smsa.
Så svarar jag ej på ngt så tyck ej jag är oartig, jag har
antagligen bara fått kramp av att försöka och gett upp:(


Det är hur läget är hos oss iaf.
Jag har ej kört vilse så det är därför jag ej varit här,
tro det ej Myra;)

KRAMAR!!

2 Comments:

At tisdag, april 08, 2008 3:14:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej gumman!

Va kul för din syster. Hoppas nu att lilla pyret stannar kvar! *håller alla tummar o tår*

Skönt att killarna hem hos sin mor igen! Det är där de ska vara...


KramKram!

 
At onsdag, april 09, 2008 7:29:00 em, Anonymous Anonym said...

Hahaha. Skulle JAG!? :P

Det är helt galet vilken omställning det är att vara utan barnen så länge. Min mamma brukade ha SmåMyrorna en vecka varje sommar, då vi bodde i Sverige, medan Maken och jag jobbade. Skönt första dagen, ganska ok andra, rastlöst tredje, långtråkigt fjärde, tomhetskänsla den femte, frustrerande den sjätte och outhärdligt den sjunde!
:)

 

Skicka en kommentar

<< Home