torsdag, april 24, 2008

Susning

Ojoj.
Har liksom ej haft så mkt kul att skriva.
Lite sjukdomar, lite fler tråkigheter, utan
kottarna, pajjad telefon...
Det är ju ej kul att skriva om men här kommer
iaf lite som hänt senaste veckan, liite kul:)

4kg godis hitskickat från mina säljare i Klippan:)
Stod på mitt skrivbord och bara ropade på mig!


SOL!!
Vår kloke chef Micke har skrivit ut vädret för
kommande vecka och satt upp på väggen.
Katrin målar solarna gula för vi hittade ingen
färgskrivare just då och sol skall hyllas!:)


Inflyttningsfest hos Lukas och Jenny.
Riktigt riktigt roligt!:)
Lukas rockar loss:


Muhri, Linda och jag.
Förvånade, mkt förvånade;)


Och sen på mångagen kom äntligen kottarna hem!!!!
Ooooh en sån lycka!:)
Första fotbollsträningen för storgull ute.
Fantastiskt väder!


Sötsnusarna nerbäddade i mammas säng, där hon
behöver ha dem.
Kärlek!:)
(Nej, det är ingen spya på Ollies älskade nattlinne,
det är borttvättat crosstryck han målat själv)


Undrar om mina gull kommer bli bortskämda av detta...
Det att de är så extra mkt saknade.
De är ju så högt älskade från början, nu måste man
längta sig halvt fördärvad efter dem varannan vecka,
vad är då problemet med att fixa plättar till frukost
om gosegrynen önskar det?!;)
Inte nyttigt, tar tid, men de är ju så mkt sötare att
pussa på när de är extra glada:)


Och finbesök:
Linda och kottarna kom och åt mat och busade lite.
Mkt mkt mkt mysigt:)



En liten rapport iaf:)
Det mesta flyter på, tiden susar iväg och jag försöker
mest hinna med att njuta dessa dagar jag har lyckan att
ha mina små älsklingar hos mig.

Hoppas ni har det lika soligt och fint som vi har haft det
i veckan och jag önskar er en riktigt mysig helg!!:)

6 Comments:

At fredag, april 25, 2008 7:23:00 fm, Blogger mintid said...

Härligt underbart väder!
Vilken bra idé att printa ut vädret så och verkligen se att det ska vara sol/är sol!! :)

HOppas din helg blir trevlig!
Vi har lite planer på att hälsa på vänner i Ramlösa , bowla och till ngt lekland...vi får se...har egentligen inte tiden...+ att jag varit hemma ett par dagar från jobbet för att vila...har inte mått så bra...

Kram

 
At fredag, april 25, 2008 8:49:00 fm, Blogger Sabina said...

Glad att se ett livstecken från dig.. Glad att du kämpar på trotts det e motigt just nu!

Du e en enastående mamma o kvinna, glöm inte det o världens bästa mamma!

Finns för dig alltid, trotts alla mil. Ah, fast vadå alla mil.. Vad tar det?! Runt 1½-2 timmar?! Inte så farligt ändå.


Styrkekramar, Tankar o inte minst KÄÄÄÄÄRLEK :)

(var rädd om dig o ingen press på ngt vis.)

 
At fredag, april 25, 2008 11:51:00 em, Blogger netha said...

Va mysigt det låter och nog saknar man dem när de är borta och det är ju x-tra mysigt att göra lite x-tra för dem då när de kommer hem.
Jag har varit ifrån datorn ett långt tag, men jag skall försöka bättre mig, menmen, så är det väl, bloggtider är beroende på om man mår bra eller inte tror jag. Nu har jag mått lite under och då bloggar jag inte mycket inte.
Massor med kramisar kommer din väg i varje fall.
kramis

 
At lördag, april 26, 2008 7:27:00 em, Anonymous Anonym said...

Inne & läser ikapp lite. Jag har vart dålig på att besöka. Hänt/händer så mycke! Hoppas allt är bra. Puss puss!

 
At söndag, april 27, 2008 12:02:00 fm, Anonymous Anonym said...

Så kul att få en liten uppdatering. :)

Förstår att det måste kännas urskumt att vara utan kottarna så länge. Och så ofta. Och liksom inte bara nån enstala gång.
Men tänk så mycket du kan planera runt det! Tråkigheter och andra måsten då de är iväg, för att ha all tid i världen då de är hemma!

Kramar till er allihop. I massor.

 
At måndag, april 28, 2008 11:10:00 em, Blogger netha said...

Poppar in och kollar, jag är lite dålig själv på att både kolla runt och blogga själv just nu.
Men kramar skickar jag över.

 

Skicka en kommentar

<< Home