torsdag, maj 29, 2008

Guldfiskar sover ej på natten

Meddatornpåmagenliggerjagisängenochkandåraktintesova
förtankarnabarasuuusargenommittblondahuvudochjaglerlite
dåochförjaghaftensåtrevligkväll:)

Gamla vänner, nya vänner, kärlek i mängder:)
Som jag har skrattat, myst, pratat, ätit, druckit kaffe,
(vilket också kan vara en anledning till att jag då
rakt inte kan lägga lockarna på kudden), skrattat ändå
mer sådär så ögonen lyser och man vill bara att kvällen
skall fortsätta i all oändlighet!

Så jag gör vad jag kan för att hålla kvar dagen och
pratar fortfarande;)
Med ett oförskämt stort leende på läpparna!

Ett mms idag som gjorde mig glad:)

2 Comments:

At torsdag, maj 29, 2008 9:03:00 fm, Anonymous Anonym said...

åå vad härligt att läsa att du är glad, även om du är en guldfisk. ;-) jag ser fram emot det samtalet även om jag kommer att bli sjukt nervös..hehe. puss & ha en underbar dag! det ska jag.

 
At torsdag, maj 29, 2008 11:27:00 fm, Blogger Kottemor said...

Guldfisk eller ej, strålar som en sol!:)
Haha, nervositet behövs ej, vi har ju "kännt" varandra i flera år!:)

Pusselikramar till dig också vackra varg, bra att du redan bestämt för att ha en underbar dag!!
Må så bli!

 

Skicka en kommentar

<< Home