fredag, maj 23, 2008

Snörvel

Ledig.
Snuvig.
Mör.

Vart jag får min energi från?
Hmm, självklart från att jag gör allt för kottarnas
skull, för att de skall ha kul här hos mig med.
Och jag är säker på att alla ni hade gjort samma sak.
Det är ju bara så att om inte jag gör det så gör ingen
annan det heller, märkligt.
Förr blev ju allt sånt bara gjort av sig själv.
Nu måste jag ta tag i det,puh

Flyttade ett staket igår.
Grävde upp en del plattor.
Och lite annat smått o gått.
Idag kommer 4,5 kubik sand o 1 kubik singel.
Skall ordnas till.
Kalas både imorgon o på söndag.

Var såå trötta o irriterade alla här hemma igår,
varit en tuff vecka.

Så länge lägger jag upp en bild på mitt lilla gos
i mammas solglasögon;)


Men, har fått lov att lägga upp gårdagens bästa!
Fick mms från denna vackra varg igår, så söt så söt!:)
Vi smider planer inför sommaren...
Ska bli sååå kul!:)


Nej, dags o ta på sig kläder och förflytta min förvirrade
och trötta kropp ut i trädgården, det är soligt och redan
hur varmt som helst, jag väljer mina dagar minsann;)

Uppdaterar här under dagen med lite bilder...
KRAMAR

2 Comments:

At fredag, maj 23, 2008 10:22:00 fm, Blogger mintid said...

Tack för din goa tanke om Bella och att det var hon som skänkte oss lite regn.... det var säkert så min vän.

Gott att vara ledig! Det är jag med och har just nu klippagräspaus.

Kramkram

 
At fredag, maj 23, 2008 10:54:00 em, Anonymous Anonym said...

ohoho.. jag ser fram emot planerna också.. ska faktiskt bli hur kul som helst! puss & kram

ps. krya på dig också lovely!

 

Skicka en kommentar

<< Home