söndag, juni 29, 2008

Existerar?

Jodå, man har ju semester.
Den har jag startat med att nästan jobba dygnet runt på
mitt trevliga extrajobb.
Inte hunnit med ngt annat än sova och jobba känns det som.
Men asch.
Kottarna hos pappan i helgen, ledig imorgon och på tis.
Skööönt!

Envis huvudvärk som dröjer sig kvar sedan i torsdags.
Elakt.
Har inte riktigt ork eller tid att ha den.

Stora hjärtat mitt ringde mig i fredags till jobb och
bad om ursäkt för sitt uppförande.
Älskade lilla kotten min.
Han ville även cykla hem och mysa med mig lite på
lördagen och självklart fick han det.
Vi hade det så härligt så:)

Vi passade på att åka på cykeläventyr i skogen!!



Nu mina vänner skall jag krypa i säng igen, försöka
få min Imigran till att verka och åter vara på jobb
om 2 timmar ungefär.

Men, jag lever, bara om ni undrade:)

Kramar o kärlek!