torsdag, juni 26, 2008

Färdigt!

Stod det i dagens mms från mormoder.
Och SE så duktig hon har varit min lilla mamma:)

Hur tjusigt skafferi som helst har vi ju nu.
Nu kan hon sitta där på vår trapp och ha dörren
öppen till skafferiet och beundra sitt verk, precis
såsom hon gjorde igår med ett glas vin i handen
och planerade sina snickeriplaner...

När jag ringde hem så hade de hur mysigt så, lillgull
hade påbörjat sin koja på taket under mormoderns
godkännande och jag fick upplysa henne om att det
är högst olämpligt att sonen snickrar däruppe.
Dels för att min älskling är lite otursbenägen och
dels för att spika på det nypappade taket känns lite
osmidigt...


Huvudvärk plågar mig fortfarande.
Seg dag.
Den näst sista på lääänge.
Katrin har lovat att baka cheesecake åt mig till frukost
imorgon,haha,lycklig är jag:)


Mängder av kramar till er söta!)


Mitt 445e inlägg blir det visst...:)

2 Comments:

At fredag, juni 27, 2008 11:34:00 fm, Anonymous Anonym said...

å så fint det blev kära lilla mor i ditt lilla skafferi.
å varför inte bygga en liten koja på taket hehehe.... moster upp idagen.

 
At måndag, juni 30, 2008 12:36:00 fm, Anonymous Anonym said...

Kanon snyggt skafferi. Ska som sagt kolla in det när jag kommer ner igen. Längtar
Kramiz

 

Skicka en kommentar

<< Home