söndag, juni 29, 2008

Hur lycklig som helst!!:)

Jupp!
Hahahahahaa
SÅ himla nöjd är jag!:)
Med vadå?
Allt!:)
Jorå.

Den slitsamma helgen över.
SEMESTER!!!
Imorgon gör kottarna o jag vad som helst.
Sover hur länge vi vill.
Beger oss vart vi vill.
När vi vill!

Skall bara ta dagen som den kommer och NJUTA.

Ikväll har vi sett fotboll, hejjat på rätt lag och
sett en grym match!
Mmmm, JAG har sett på fotboll;)
Var som tvungen, tyckte ju att Spanien borde vinna.
Älsklingarna och jag bänkade oss därför i soffan:)

Vi som skrek på Spanien ikväll:


Och erhm, han som tyckte att Tyskland spelade bäst;)


Lillhjärtat pausade dock ibland och hejjade på mormor.
Klippte lite gräs här och där...



Systran min hade varit här på besök och lämnat den här
lilla sötsaken på min säng.
Hur glad blev jag inte för den då?!
Fjolla är jag, tveklöst.
Stolt sådan;)
Detta är lycka!
En liten portabel högtalare till min mobil, hur användbar
som helst!:)



Ja jag är hur lycklig som helst!:)
Livet är riktigt skönt just nu;)

3 Comments:

At måndag, juni 30, 2008 10:25:00 fm, Anonymous Anonym said...

hej gumsan!
ohh vad härligt m semester!
vi e m hemma idag för en vilodag :o)
Sen är det jobba 4 dgr (två!!! stängningar på dessa dgr.....)
SEN är det semester!!!! Den härliga värmen ska juh komma nu i veckan oxå så det passar juh perfekt!!

Puss & Klem! ;o)

 
At måndag, juni 30, 2008 11:06:00 fm, Anonymous Anonym said...

Va skönt med semester. Jag har nedräkning här... På lördag efter 22,00 har mamman semester. O det ska bli sååå skönt!

Träff snart?

KramKram!

 
At tisdag, juli 01, 2008 2:14:00 em, Blogger Kottemor said...

Lindan: Huh ja typiskt.
Men du är ju iaf ute:)
Jag jobbar ons, såklart, till kl 20.
Mkt sol man får där?!;)
Puss o klem

Jenny: Absolut träff snart!:)
Kramar

 

Skicka en kommentar

<< Home