onsdag, juni 25, 2008

När katten är borta...

När jag lämnade de där 2 festprissarna så sussade
de så sött och oskyldigt.
Partners in crime.


Ngr timmar senare blir jag uppdaterad per mms från
den stolta och nöjda mormodern, jag kan se dem framför
mig, samma nöjda min, samma lyckliga ögon...
"Ellis knytverk"



Vad mormodern pysslat med under tiden kunde man undra,
då jag ringde och frågade fick jag ett väldigt svävande
svar... kunde nästan tro att hon hjälpt till.

Vad storgull gör idag?
Golfläger!:)
Med klubborna han fick när han fyllde år och med vagnen
farfar och farmor överraskade hnm med imorse när jag
lämnade hnm hos dem för lite frukost och mys innan lägret:)
Enormt stolt och lycklig, längtar efter att få höra hur
hans dag har varit!:)

1 Comments:

At onsdag, juni 25, 2008 3:43:00 em, Anonymous Anonym said...

Hahaha. Man SKA hålla igång på semestern. Annars kan man riskera att få långtråkigt, och DET är inget man vill. :D

 

Skicka en kommentar

<< Home