torsdag, juni 26, 2008

Äventyr i Kävlinge

Inte blir det som man tänkt sig alltid.
Idag var det helt annat planerat än att sitta
och fika på en lite udda uteservering i metropolen
Kävlinge...
Men det blev det inte.

Systran skulle till Kävlinge och prova ut ett bälte
mot foglossning.
Missade tåget, storasyster fick hämta och skjutsa.
Planen var fortf att ta sig in till Malmö igen och
hälsa på systrans familj.
Då hittade mormodern och systran en skobutik med
70% rea.
Vi hittade ett konditori.
Och ngr stolar utomhus.
Gjorde det bästa av en stund i Kävlinge.
En trött mamma med huvudvärk och 2 pigga små gull;)
Detta kan man hitta på:





Sen var klockan för mkt för jag ville hinna umgås lite med
mina gull innan de skulle sova och lämnas till pappan på
morgonen efter så vi åkte hem.

Och storgull övade lite...



Är smålåg idag.
Eller ganska uppgiven.
Iaf vad det gäller mitt stora gull.
Såååå trotsig.
Jag blir så ledsen.
Inte ett ord verkar gå in.
Evigt tjat och emellan så snäll o go.
Men det funkar inte att han ska tro att han är kung
över allt o alla.
Vad ska jag gööööööra?!:(
Snälla ge mig lite goda råd.
Han är ju så snäll och så fin egentligen, där bakom.
Det tråkiga bråkiga får ej ta överhanden.

Semester ska bli skönt.
Riktigt riktigt skönt.
Välbehövligt.

Men imorgon blir en bättre dag.
Det vet jag!:)
Och på måndag ska vi sova länge, njuta och hitta
på trevligheter, ha semester alla 3:)

3 Comments:

At fredag, juni 27, 2008 11:37:00 fm, Anonymous Anonym said...

min komentar kommer ju inte upp....
nena

 
At söndag, juni 29, 2008 7:24:00 em, Blogger mintid said...

Jag har med en 7 årig tjej som jag tycker testar mig i allt...

Biter i hop precis som du , blir ledsen...talar om det för henne att nu gör du verkligen mamma ledsen när du säger så här eller gör så här... det är inte ok....

Tror det går in när hon får veta att hon sårar...

Du ska veta du är inte ensam....

Kramis

 
At måndag, juni 30, 2008 12:35:00 fm, Anonymous Anonym said...

DEt verkar som om oliver har rätta svungen
Kramiz

 

Skicka en kommentar

<< Home