torsdag, juli 31, 2008

En helt enkelt vansinnigt bra dag!:)

Jovisst!
Gårdagens bekymmers rynkor är som bortstrukna:)
Kaoset jag och min kära Katrin satt med igår existerar
ej idag utan vi har fått gjort vad vi ska och lite till.
Nöjda som få.
Lunch i solen.
Stereon på.
Lyckliga, leendes.
Fredagskänslan är överhängande och skratten är många:)

Vårt hörn, omysigt men soligt och vårt:)
Bland bilarna berättar vi hemligheter.
Så fort vi får en chans:)
...ngr ggr per dag då.


Inser återigen att brännan jag så hårt arbetade på i
våras inte finns en skymt kvar av.
Suck.
Men asch, nu är det ju sol igen:)

Såå Vackra Vargen, hur är det med din bränna?
Pepparkaka?:)

Och tadaa!
Nu är det slut på flifloppandet på kontoret och jag kan
återigen plåga mina fötter med att gå in ett par nya söta
skor:)
Lycka;)


Nej, dagen är riktigt riktigt bra!
Nöjd.
Ett samtal som gjorde mig riktigt glad, tack;)
Hämta kottarna i eftermiddag, längtar!
Långväga kaffebesök på kvällskvisten, störtkul!

Inga moln på min himmel inte, inte ett enda:)

4 Comments:

At torsdag, juli 31, 2008 10:51:00 em, Blogger Sabina said...

Härligt att höra =) Detta inlägg blir man riktigt glad över att läsa=)
Här regnar det, det har även åskat på eftermiddagen=) Men vad gör väl det när jag åker i morgonbitti=)
Kram till dig och hoppas på fler sådana här bra dagar.

 
At fredag, augusti 01, 2008 6:14:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

Grattis: du lyckas alltid finna det fina i stunden - en gåva inte alla förunnat!

Och, som vi säger i vår färgsprakande familj: färgen spelar ingen roll..!

 
At fredag, augusti 01, 2008 9:28:00 fm, Blogger Kottemor said...

Sabina: Hoppas ni får det alldeles underbart!:)

Samuel: Tack:) Haha, nej sanning!:)

 
At lördag, augusti 02, 2008 8:06:00 fm, Blogger Det Mörka Hotet said...

...sanning...?

Nu får du allt förklara dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home