lördag, juli 26, 2008

Herr Snigel och lite underbarheter:)

Dagens mindre underbara är denna mannen som jag fann
hade flyttat in under min säng inatt.
Märkligt ställe kan tyckas när jag har en stor trädgård
med spännade löv och annat sniglar gillar, men men,
varför följa strömmen sa nog denna snigeln som bosatte
sig under min stora säng.


Dagens bästa är helt klart detta:


...och detta:


Och så detta förstås:
Älskade Lindahjärtat med ett gäng småsyskon:)
De hängde med oss en stund ikväll när vi Möllevångs
festivalade.
Så härligt!!!


Så mkt som skedde överallt, otroligt!!
Soffor överallt på gatorna där folk chillade, musik
för alla och vänner precis överallt, nya gamla, underbara:)
Och där det lilla krysset är långt uppe på bilden, DÄR
bodde jag en gång i tiden.
I den vackraste våningen på 100kvm:)


Kvällen avslutades i Loungen till tonerna av La Banda de los Feos
Mycket härligt att höra och se, det lilla som hanns:)


En kväll svår att slita sig från.
Ville stanna, ville lyssna mer.
Utan tvekan:)

3 Comments:

At lördag, juli 26, 2008 10:27:00 fm, Anonymous Anonym said...

Den snigel hade jag fått panik av. Fy o hitta en sån äcklig sak så nära en! Isch!

Kramkram!

 
At lördag, juli 26, 2008 7:36:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

hej! Kikar in och läser ikapp. Oj vad mycket roligt ni gör KRAM Maria

 
At söndag, juli 27, 2008 11:25:00 fm, Blogger Kottemor said...

Jenny: hahahaha, det hade varit värre med en spindel, hu!!
Kramar gumman

Maria: Jaa, det är ju sommar:)
Och ni ligger ej i lä själva;)
Härligt!
Många kramar!

 

Skicka en kommentar

<< Home