onsdag, juli 23, 2008

Hippieheaven

Tröttheten vägrar släppa mig ur sitt grepp.
Då och då faller de blå ihop och vill inte öppnas,
vill bara vila lite, lite...
Koncentration.

Jag gick faktiskt och lade mig innan 23 igår.
Tidigt.
Bröt upp ur min dimma för besök hos de älskade, åter
in i den vid hemkomst.
Nacken bränner och från den kommer den elaka huvudvärken.
I stort behov av massage.
Idag räddas den hjälpligt och försökes hållas i schack
med Orudis, Panodil och sjal.
Tack goda för de värmande vackra sjalarna;)
Hippie lär jag återigen bli kallad på jobb där jag annars
går i skjorta och högklackat oftast.


Sötsmulan vid gårdagens kvällsmat.


Han med svingen, inomhus...

2 Comments:

At onsdag, juli 23, 2008 1:51:00 em, Anonymous Anonym said...

Orudis är nog den bästa salvan i världen... Hade den själv när jag hade problem med nacke o migrän. Funkade kanon!

Hoppas du mår bättre nu?

KRamKram!

 
At onsdag, juli 23, 2008 2:24:00 em, Blogger Kottemor said...

Jenny: Ja, den håller det lite på avstånd iaf.
Nja, det är detsamma, men bättre än igår iaf!:)
Kramar och tack!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home