söndag, juli 27, 2008

Möllevångs Festivalen

Vi gled in igen...
Till den där festivalen, full av liv, rörelse, glädje,
musik och vänner:)
Mormodern och kottarna med.
De behövde detta också:)


Svante, Tingsek och Jason, lovely!:
Så skön stämning och härlig spelning!!


Nära och kära!:)
Lovelingarna:)

Hehe;)


Le Quartet Bossa
Underbara!
Kottarna mös och det gjorde sannerligen vi med.
Man ville aldrig det skulle ta slut...
Bumpade in i Jimmy och Petra på vägen dit, upplyste dem
att det bästa de kunde göra var att följa med och de
ångrade sig icke, tvärtom:)
En timmes spelning blev nästan 2 och även då var det sorg
i hjärtat när de slutade.
Urmysigt


Ellis foto av dem, sisådär, men vi vet vad som finns
där iaf, vi minns en helt fantastisk kväll:)


Kottarna åkte hem lite tidigare än mamman tillsammans
med mormodern sin, själv dansade jag vidare genom staden,
njöt av natten och det ordentligt, en sån kväll:)

Idag myses det mest.
Strax ska vi ner och simma lite i pappans nya pool.
Här är VARMT, varmt varmt och storgull vill ju vara med på
Kalvinsimmet, då krävs det ex att man ska kunna simma,
vilket är ganska lämpligt.
Det skall vi alltså öva på:)
Känns som riktigt rätt idag fastän mamman ej är så pigg;)



Stunderna är ej få, men det finns tillfällen då även jag
blir tyst.
Faktiskt.
Ibland möter man människor som med sin energi tar plats och
jag tar ett steg åt sidan, njuter av att bara betrakta, insuper
deras härlighet och lär känna.
Att träffa nya människor och få ta del i deras liv är en ära.
Lyssnar och tar in.
Registrerar och ler inombords:)
Jag älskar de där tillfällena, sådana människor, då kan jag
trots Lejonet i mig stå i utkanten och bara vara:)

Hoppas er helg har varit underbar vänner, solig fin
och njutningsfull!
Kärlek till er söta, det är mitt hjärta fyllt av idag!:)

3 Comments:

At söndag, juli 27, 2008 10:09:00 em, Blogger Sabina said...

Men så fint skrivet detta var, blir alldeles varm. Låter som att helgen din varit en fin en.
Alltid mysigt med lite festival å skönt att få en stund för sig själv.
Hoppas din vecka blir ok trots arbete.
Kramkram//S

 
At söndag, juli 27, 2008 11:03:00 em, Blogger Fotograferande Maria said...

hej! HA EN BRA JOBBVECKA NU! Kram Maria

 
At söndag, juli 27, 2008 11:57:00 em, Blogger Kottemor said...

Sabina: Ja, det har den verkligen varit:) Hoppas du också haft det och att veckan blir lika bra!
Kramar!

Maria: Önskar dig en underbar ledig vecka min vän!
Kram kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home